Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores shop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en forholdsvis nystartet webshop, som ønsker nogle tilbagemeldinger på vores shop.... http://www.stuff4bikes.dk/ så hold jer ikke tilbage, skyd løs med ris og ros

på forhånd tak

Stuff4bikes.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:51

Udmærket webshop Smile

Billeder

Husk giv alle billeder titler og tags derved en chance det findes i google billedet søgning

Interne links

Forsæt med at lave flere interne links på siden , der er lidt , men det giver godt i organiske søgeresultat.

kontaktsiden

Op igen øverste på kontakt siden med dit CVR nummer og telefon nummer det skaber troværdighed.

Titler overskrifter

Det er ikke rigtigt brugt på siden h1 , h2 h3 h4 ,

h1 er overskriften , de andre er undertitler på en side , der hjælper på overskueligheden på en side 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense C
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 15:58

Ligner seriøs side

Forsiden kunne godt gøres mere lækker. Gerne flot stor produktvisning.

Et par af billederne på forsiden bør resizes

Når jeg vælger "Cykelcomputere m.m." i menu kommer der ingen produkter. Jeg skal først vælge mellem 1 produktgruppe.

Søge funktion mangler

Valg af fragt er rodet

Der står et tal bagerst i "Adresse information er ikke udfyldt korrekt, ret de markerede felter.1"

Webudvikling i .NET - Regard webbureau - Odense

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 00:51

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 01:03

Jeg synes webshoppen er dejlig og indbydende. 

Dog synes jeg det hele virker lidt for kommercielt - især med de 3 billeder øverst på siden. Det gør, at jeg er lidt i tvivl om, at der er tale om en webshop. 

jeg ville måske fjerne de 3 billeder og så sætte et flash "banner" med skiftende produktfotos på forsiden :)

Ellers en meget fin side. 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:59

Hej Igen

Jeg vil gerne takker jer alle for Jeres konstruktive Feedback, vi har taget dette til os, noget er allerede ændret, noget er i støbeskeen og noget i overvejelserne.

Hvis der er andre eller I kommer på mere, skal I bare vide vi påskønner den hjælp feedbacken giver os!

Med venlig hilsen

Stuff4Bikes.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:20

Hej

Umiddelbart synes jeg sitet ser rigtig fint og overskueligt ud. Ikke alt for meget information og unødvendigheder.

Jeg synes dog det ville være en god ide at ændre på skriften i menulinjen øverst samt i venstre side, så det ikke er samme skrifttype som brødteksten. Eller måske kunne I skrive punkterne i menuen øverst med store bogstaver og så lave en slags kasse rundt om punkterne i venstre side. Det vigtigste, efter min mening, er kassen til venstre - den flyder lidt for meget sammen med resten af teksten.

Menupunktet som hedder "information" virker lidt for overordnet. Det fortæller ikke rigtig noget om hvilket type information man kan forvente at få, når man klikker sig videre. Og når man så klikker sig videre, ville det være godt med noget mere tekst og ikke blot links til de to sider, som også er i dropdown-menuen.

Jeg synes også, at I kunne gøre lidt ud af at få forsiden til at virke indbydende og sælgende og i stedet lægge teksten om sitet ind på en anden underside. De store logoer i bunden ser også lidt tilfældige ud.

På kontaktsiden synes jeg det er fint, at I har en kontaktformular, men jeg synes også det ville være en god ide at lægge adresse og telefonnummer her, bare i tilfælde af at man ikke har opdaget at det ligger i footeren på sitet.

Men overordnet synes jeg sitet fungerer glimrende. Det er nemt at navigere rundt selvom at der er mange produkter og lignende.

Held og lykke med det Smile

Mvh,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)