Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en frisk iværksætter til nogle projekter

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer!!

Jeg leder efter en som kunne have interesse i at få sat nogle små projekter i søen med mig. Jeg har selv ideerne, men det jeg mangler er en som vil ligge noget tid i projekterne som jeg selv, og en som kan bidrage med nye ideer og komme med et andet syn på tingene end jeg selv kan.

Du skal ikke have nogle erfaring i forvejen, men det skader selvfølgelig ikke hvis du har det.

Indtjeningen deles lige over. Det skal dog siges at nogle af projekterne ikke er lavet som indtjeningskilde. En del af projekterne er ikke tænkt som en indtjeningskilde men som nogle ting der kunne være sjove at lave, samt få lidt branding og ting og sager ud af det.

Håber der er nogle som kunne have interesse i tilbuddet!

P.S. Du skal have Skype, eller et andet program til at kommunikere over. Det kan nemt og gratis downloades fra nettet.

Der er en del ideer at tage af, og mange af dem tror jeg sagtens kunne blive en succes, med hjælp fra den rette person. Jeg har ikke muligheden for at forklare mere her, da jeg foretrækker at forklare ideerne til folk der henvender sig til mig og har interesse.

.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan
Hvor gammel er du og hvor er du fra?
Og hvilken erfaring med iværksætteri / økonomi, erhverv har du?

Hilsen
Ronni

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror du skal åbne lidt mere op om hvad du går og tænker på hvis du vil have seriøse henvendelser.
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke ideer har du i tankerne? :-) Du behøver ikke at røbe det 100%, men en lille 'smagsprøve' kunne være rart.

Fortsat god weekend.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt er der en helt masse. Det ene projekt går ud på at ganske enkelt interviewe danske iværksættere. Jeg håber at efterhånden vi interviewer nogle, kommer vi længere og længere op, og ender med at have nogle af de helt store danskere og muligvis også iværksættere fra andre lande i vores interviews - det var en af ideerne :)

.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Alder erfaring osv...

Er meget interesseret ;-)

Smid en gerne med nogle af dine ideer hvis det er :)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan muligvis have interesse - fuldstændig afhængig af hvad dine idéer går ud på selvfølgelig. :)

Ung iværksætter, erfaring med iværksætteri, hjemmeside m.m. :)

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sætte meget pris på hvis dem som kunne have interesse eventuelt kunne smide en PM til mig, med de spørgsmål de måtte have til mig, og med deres skype hvis de kunne tænke sig at høre mere om projekterne, helt ned i sidste detalje.

.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)