| Hej det ser flot ud, det eneste problem er bare at armen på profilbilledet ikke passer med kroppen på indholdssiden. Den sidder simpelthen for højt oppe. Hilsen Christoffer. | 
Det ene billede passer ikke med det andet.
 Debat
             Debat

| Hej det ser flot ud, det eneste problem er bare at armen på profilbilledet ikke passer med kroppen på indholdssiden. Den sidder simpelthen for højt oppe. Hilsen Christoffer. | 
| den er rigtig paen! gid jeg saa saadan ud ! | 
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!
| Hej, Han ser godt ud..Sikken en overkrop..Øh jeg mener siden ser godt ud  Den skal nok blive en succes. Held og lykke med den. Mange hilsner Heidi | 
| Fejlen ligger i at da testsiden blev lavet, var der ikke så mange bogstaver i side navnet - så nu hvor der er kommet flere bogstaver på har "Synes godt om" knappen rykket sig en tak ned. | 
| Mange tak for feedbacken alle sammen, jeg er også blevet rigtig tilfreds med siden! Håber den giver et indtryk af fitness og velvære, samt personlighed med videoerne. | 
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
| Ahh.. hvorfor så ikke lige så skåret de 20px af i toppen så det spiller på den rigtige side? Ser godt ud ellers! :) Kim | 
| 
 Kim, det bliver gjort inden længe. Du kan se årsagen hertil længere oppe  Vh Emil |