|
Hej det ser flot ud, det eneste problem er bare at armen på profilbilledet ikke passer med kroppen på indholdssiden. Den sidder simpelthen for højt oppe. Hilsen Christoffer. |
Det ene billede passer ikke med det andet.
Debat
|
Hej det ser flot ud, det eneste problem er bare at armen på profilbilledet ikke passer med kroppen på indholdssiden. Den sidder simpelthen for højt oppe. Hilsen Christoffer. |
|
den er rigtig paen! gid jeg saa saadan ud ! |
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!
|
Hej, Han ser godt ud..Sikken en overkrop..Øh jeg mener siden ser godt ud Den skal nok blive en succes. Held og lykke med den. Mange hilsner Heidi |
|
Fejlen ligger i at da testsiden blev lavet, var der ikke så mange bogstaver i side navnet - så nu hvor der er kommet flere bogstaver på har "Synes godt om" knappen rykket sig en tak ned. |
|
Mange tak for feedbacken alle sammen, jeg er også blevet rigtig tilfreds med siden! Håber den giver et indtryk af fitness og velvære, samt personlighed med videoerne. |
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
|
Ahh.. hvorfor så ikke lige så skåret de 20px af i toppen så det spiller på den rigtige side? Ser godt ud ellers! :) Kim |
Kim, det bliver gjort inden længe. Du kan se årsagen hertil længere oppe Vh Emil |