Fyens fedeste facebook site!!!
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Richard
Fra
STEPUPFITNESS.DK
Skrevet
14-10-2011 kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hey aminoer..
Så lykkedes det, jeg fik min facebook side, ligesom jeg havde tegnet og ønsket det!!!
Jeg er stolt, men har intet feedback fået endnu, da jeg lige har lagt den op!
www.facebook.dk/stepupfitness - Der vil ske en "overraskelse" når der trykkes "Synes Godt Om"
!! Håber i vil give feedback og er enige, - Fyens fedeste facebook side! ( Du ved... ikk helt jantelov alligevel - hold det lokalt )
Svar
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Hej Richard
Godt at se der er smidt noget arbejdet i den - Den er blevet god.
Synes måske over tid - du skulle skyde videoen igen - den virker ikke helt glidende, men SMÅTING..
herfra
- Kasper
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Tusinde tak for feedback : -)
Det med videoen.. Det kan sku være svært at stå foran et kamera uden at der er småting der ikke er 100% iorden, vi kan jo ikke allesammen have et skuespiller talent ! ; -)
Men mange tak !
Svar
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Hej Richard
Der var jo heller ingen der sagde det skulle være nemt ;o)
For mig er det bare vigtigt når jeg beder om feedback at jeg får ideer om steder hvor tingene kunne blive bedre - så derfor jeg lige smed den bemærkning med.
Held og lykke med projektet - God weekend
- Kasper
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Hey aminoer..
Så lykkedes det, jeg fik min facebook side, ligesom jeg havde tegnet og ønsket det!!!
Jeg er stolt, men har intet feedback fået endnu, da jeg lige har lagt den op!
www.facebook.dk/stepupfitness - Der vil ske en "overraskelse" når der trykkes "Synes Godt Om"
!! Håber i vil give feedback og er enige, - Fyens fedeste facebook side! ( Du ved... ikk helt jantelov alligevel - hold det lokalt )
Bum.. kunne godt tænke mig lidt mere feedback : -)
Svar
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Vi er glade for at have haft dig som kunde i PartnerDesign - en sand fornøjelse Og godt at se du er tilfreds med din Facebook side!
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Giv den fuldt ud og tillykke med i har fat i noget rigtigt bare forsæt der ud i en lind strøm og forbedre alt på siden og lig mere og mere viden ud
Svar
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
John Bakken
Skrevet
16-10-2011 kl. 20:27
Svar
Det er generelt et rigtigt flot design!
Det eneste jeg umiddelbart kan sætte en finger på, er videoen godt kunne bruge lidt finpudsning, specielt slutningen, den slutter meget brat.
:)
Med venlig hilsen John Bakken
Svar
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Tak for feedbacken, det altid rart.
Andre må meget gerne komme med input! : -)
Videon er med low budget , dvs. jeg havde 0kr, men en god idé til at gøre det personligt, så derfor videoen måske godt kunne have et ekstra touch, men det blev udfaldet og jeg er ganske tilfreds med det når man ikke har haft penge op ad lommen!
Svar
Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Tek-2518
Skrevet
17-10-2011 kl. 14:51
Svar
Svar