Hey there, gæve Amino'er med forstand på søgeoptimering Forestil jer en hypotetisk situation; I ejer en webshop, der lever af at sælge reparation af biler. Hvis folk søger på "knust rude i bil", vil I gerne ligge i toppen, da I i så fald kan reparere denne bil. I har en side med omkring 10 sider optimeret til de bedste keywords i branchen. Men derudover har I en liste på 30 keywords, der ikke har særligt mange søgninger per styk, men som er specifikke og med garanti kunne bringe et par kunder ekstra ind hist og her. Hvad er den bedste taktik at benytte her:
Det første kunne jeg forestille mig er det mest effektive, men koster tilsvarende langt flere ressourcer. Men jeg kan naturligvis tage fejl?
Tak for jeres hjælp - much appreaciated! |
jeg har satset på sider og lave de med lange unikke tekster arbejder løbende og forbedre dem .
Det Giver en del mere viden da infor strøm er højeste der.
Meget et sted giver mere troværdighed mere køb , da alt viden er samlet et sted
Stor side absolut bedste, det er lettere at optimere mod mange ord , da købte er kortere dertil