fashionseller: Hvorvidt vi har ret til at kalde os den førende portal synes jeg ikke vi skal diskutere herinde. Smid mig en privatbesked, hvis du vil diskutere det yderligere. Sitet har eksiteret i en anden version i mere end et år og er blevet brugt af ganske mange mennesker. Så lad os please lukke den her og gøre plads til at folk kan komme med konstruktiv feedback. Tak :)
Hvad må man så kommentere?
Hvis du vil have feedback, skal du vel tage imod det der kommer, og ikke bare blive stædig og sige at det ikke er noget du vil diskutere og at det emne skal lukkes. Det er ganske enkelt ikke den rigtige måde, at tage imod folks hjælp på.
Og jeg vil give brugeren ret. At kalde dig for den førende, hvis du reelt ikke er det, det er misvisende og kunne godt få mig til at overveje sidens seriøsitet. Desuden er 1 år ikke særlig længe - mange virksomheder har eksisteret i både 5 og 10 år, uden at nærme sig en førerposition inden for deres område.
Men NOK OM DET :-)
Det virker til at du går efter det europæiske markede - hvorfor angiver du så priserne i $? Ville det ikke være mere relevant at benytte sig af €?
Når jeg opretter en konto, er der drop-down bokse, hvor jeg reelt ikke kan vælge hverken fra eller til?
Membership List, lader mig kun vælge "Super Seller" - du har en promotion der giver gratis Super Seller, men jeg frygter lidt at skulle betale vi rammer d. 12. dec, når nu jeg ikke kan vælge andet. Måske vil jeg bare lige sælge en ting eller to?
Membership Option, lader mig kun vælge "Free Account - Expires 12/12-2011" - nu bliver jeg faktisk bare forvirret, for ovenover vælger jeg jo "Super Seller" og nu er det en gratis konto, som udløber? Måske bare mig der er langsom - men jeg forstår det ikke.
Currency, her må jeg kun vælge USD - Men hvis jeg vil sælge her fra lille Danmark, og min potentielle køber er i EU, ville jeg foretrække EURO, eller anden selvvalgt valuta. Giver ikke, i min verden, mening at køber og sælger, såfremt begge f.eks. er i Danmark, skal lege med en pris i USD. Faktisk giver det, i min verden, slet ikke mening at bruge USD, hvis både køber og sælger må formodes at befinde sig i EU (da i jo måske/måske ikke er førende i EU inden for jeres område)
Terms, nævner udelukkende et eller andet om PayPal betalinger? Det virker til at dette punkt er overset. F.eks. vil jeg gerne have at vide, hvordan i behandler min oplysninger og hvordan jeg forholder mig, hvis jeg ønsker mine oplysninger slettet igen?
Gode ting Jeg kan godt lide kategorierne. Og når jeg vil oprette en ting som værende til salg, så har jeg mange muligheder for at give korrekt og overskuelig information om genstanden jeg har til salg.
Det var hvad jeg lige faldt over på siden.
Mange gange held og lykke med projektet :-)
|