Jeg har nemlig lancheret en qxl-lignende portal, der henvender sig til hele den maritime branche :-)
Vi har allerede landet de første kunder og kommer i en række prominente skibsaviser og -portaler her over den næste uges tid.
Ellers vil jeg bare gerne have lidt kritik af sitet.
Rasmus Hoeks:
fashionseller: Hvorvidt vi har ret til at kalde os den førende portal synes jeg ikke vi skal diskutere herinde. Smid mig en privatbesked, hvis du vil diskutere det yderligere. Sitet har eksiteret i en anden version i mere end et år og er blevet brugt af ganske mange mennesker. Så lad os please lukke den her og gøre plads til at folk kan komme med konstruktiv feedback. Tak :)
Du skriver, at du gerne vil have feedback, og når man så gør opmærksom på, at det er imod markedsføringsloven, så bliver du sur? Hvorfor vil du så have feedback?
Fashion: jeg blev faktisk ikke sur og er meget glad for din feedback. Måske fik jeg blot formuleret mig lidt forkert. Det beklager jeg. Grunden til jeg skrev at vi ikke skulle diskutere det, var fordi jeg var bange for at tråden kun kom til at handle om det.
Jeg siger mange tak for jeres feedback, som jeg er utroligt glad for. Hvis folk har mere at sige, så tager jeg imod det med kyshånd.