Vi søger en dygtig wordpress kyndig webmaster, der kan håndtere et stort (måske flere) Wordpress site med shop, hvor der er salg til hele verden - er det dig og er du gearet til vækst, hører vi meget gerne fra dig ?
Du må meget gerne have erfaring med Mailchimp også!
Vi søger en dygtig wordpress kyndig webmaster, der kan håndtere et stort (måske flere) Wordpress site med shop, hvor der er salg til hele verden - er det dig og er du gearet til vækst, hører vi meget gerne fra dig ?
Du må meget gerne have erfaring med Mailchimp også!
Prøv at kontakte webcoders.dk - de er i gang med at udvikle et webshop system i øjeblikket hvis jeg husker rigtigt, men de laver også WordPress hjemmesider.
Eller kontakt 1902 Software. Danskejet firma som ligger i Filippinerne.
Platformen til mit projekt skal bygges hos dem, og jeg har haft en Skype-konference med Peter Skouhus (ejeren) så sent som i dag. Han har masser af gode (og gratis) bud på hvordan en webløsning kan se ud, og jeg ser virkeligt frem til at de går i gang med at programmere min hjemmeside. Det var virkeligt et positivt indtryk jeg fik af firmaet...
Jeg ved at de også har programmeret en af Aminos mange funktioner fra bunden...
Eller kontakt 1902 Software. Danskejet firma som ligger i Filippinerne.
Platformen til mit projekt skal bygges hos dem, og jeg har haft en Skype-konference med Peter Skouhus (ejeren) så sent som i dag. Han har masser af gode (og gratis) bud på hvordan en webløsning kan se ud, og jeg ser virkeligt frem til at de går i gang med at programmere min hjemmeside. Det var virkeligt et positivt indtryk jeg fik af firmaet...
Jeg ved at de også har programmeret en af Aminos mange funktioner fra bunden...
Er det en Magento løsning du er ved at få bygget? - hvis ja, hvad står sådan en cirka i hos 1902?
Det er ikke en webshop jeg er ved at få bygget - de er heller ikke i gang med at programmere endnu, vi er bare i gang med de indledende samtaler.
Jeg kan desværre ikke svare dig på hvad en Magento-løsning koster ved 1902, men jeg kan til gengæld fortælle dig at deres timepriser er latterligt lave...