Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du en haj til Wordpress med shop ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger en dygtig wordpress kyndig webmaster, der kan håndtere et stort (måske flere) Wordpress site med shop, hvor der er salg til hele verden - er det dig og er du gearet til vækst, hører vi meget gerne fra dig ?

Du må meget gerne have erfaring med Mailchimp også!

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 18:01

Chris1977:

Vi søger en dygtig wordpress kyndig webmaster, der kan håndtere et stort (måske flere) Wordpress site med shop, hvor der er salg til hele verden - er det dig og er du gearet til vækst, hører vi meget gerne fra dig ?

Du må meget gerne have erfaring med Mailchimp også!

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 18:11

Prøv at kontakte webcoders.dk - de er i gang med at udvikle et webshop system i øjeblikket hvis jeg husker rigtigt, men de laver også WordPress hjemmesider.

Og husk at slå stillingen op i amino freelancer :=)   

Tilmeldt 13. Oct 11
Skrevet kl. 19:59

Hi...There doesn't seem to be any sound on your video, or is it just me ? so I have no idea what you are offering ? :) Can you help me out ?

Tilmeldt 13. Oct 11
Skrevet kl. 20:00

Tak for tippet - det vil vi gøre!

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:10

Chris1977:

Hi...There doesn't seem to be any sound on your video, or is it just me ? so I have no idea what you are offering ? :) Can you help me out ?

It appears we were experiencing technical difficulties...

Take a listen to this instead ;)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Eller kontakt 1902 Software. Danskejet firma som ligger i Filippinerne.

Platformen til mit projekt skal bygges hos dem, og jeg har haft en Skype-konference med Peter Skouhus (ejeren) så sent som i dag. Han har masser af gode (og gratis) bud på hvordan en webløsning kan se ud, og jeg ser virkeligt frem til at de går i gang med at programmere min hjemmeside. Det var virkeligt et positivt indtryk jeg fik af firmaet...

Jeg ved at de også har programmeret en af Aminos mange funktioner fra bunden...

Find dem her: programmering af hjemmesider.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:46

Morten Falk Nielsen:

Eller kontakt 1902 Software. Danskejet firma som ligger i Filippinerne.

Platformen til mit projekt skal bygges hos dem, og jeg har haft en Skype-konference med Peter Skouhus (ejeren) så sent som i dag. Han har masser af gode (og gratis) bud på hvordan en webløsning kan se ud, og jeg ser virkeligt frem til at de går i gang med at programmere min hjemmeside. Det var virkeligt et positivt indtryk jeg fik af firmaet...

Jeg ved at de også har programmeret en af Aminos mange funktioner fra bunden...

Find dem her: programmering af hjemmesider.

Peter is Über professional!

He built http://www.naturligeprodukter.dk/hudanalyse/ and I can highly recommend him and 1902!

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 20:56

Er det en Magento løsning du er ved at få bygget? - hvis ja, hvad står sådan en cirka i hos 1902?

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:04

Martin Albertsen:

Er det en Magento løsning du er ved at få bygget? - hvis ja, hvad står sådan en cirka i hos 1902?

Det er ikke en webshop jeg er ved at få bygget - de er heller ikke i gang med at programmere endnu, vi er bare i gang med de indledende samtaler.

Jeg kan desværre ikke svare dig på hvad en Magento-løsning koster ved 1902, men jeg kan til gengæld fortælle dig at deres timepriser er latterligt lave...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)