Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop -> Omkostninger?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg overvejer en webshop. Hvad estimerer man generelt til hjemmesiden, inklusivt færdigt shopsystem? Jeg har absolut nul anelse omkring det. Hvis der findes templates til webshops er det en klar fordel.

Og når vi nu er nået så langt: hvilket system er anbefalelsesværdigt?

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:22

Hej Lars

Der er skrevet lidt om det i denne tråd:

http://www.amino.dk/forums/t/139819.aspx

Der findes rigtigt mange systemer med fordele og ulemper. Jeg tror det vil være rigtigt godt for dig hvis du skriver lidt om hvilke funktioner du har brug for og hvad du vægter i forhold til pris/design/SEO/ m.m.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 14:39

Hej Thomas,

det ser ud til at jeg ikke må se den tråd du nævner, da jeg ikke er plus medlem.

For mig er det vigtigt at det er nemt, for jeg er ikke særlig dygtig på det tekniske. Derudover skal jeg bruge et template, for at det hele ikke bliver alt for dyrt for mig. En af mine problempunkter er også betalingsafviklingen i det hele taget.

SEO lægger jeg ikke den største betydning i, da jeg selv kan klare den del, men det er klart, at det helst ikke skal være umuligt at gennemføre noget SEO til shoppen (DC eller lignende).

Jeg er newbie på området, men mener at have fundet en niche der kan omsætte ganske pænt. Så der er super mange elementer jeg som udgangspunkt ikke kender så meget til.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:54

Hej Lars

Tag gerne et kig på www.themebox.dk, hvor jeg kan hjælpe dig i gang med en Shopify løsning.

Du er velkommen til at ringe eller skrive med dine umiddelbare krav, så kan jeg give et bud på om det er muligt at implementere indenfor systemet.

Venlig hilsen
Ole 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)