Nu prøver jeg lige igen at forklare, tag en backup og ingen arbejde er spildt, der er ingen konkurrence på det keywords, så du får ingen problemer seo mæssigt.
Vis ingen konkurrence er på ordret kommer du let op , med en unik tekst på siden og lidt links og du tager ingen chancer at taber alt links arbejde ,
når din side er brand godt kommer du kommer længste ved dit eget brand da man er meste motiveret
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Julius kald den for fb-grupper.dk så er der ingen problemer. Men facebook-grupper vil være bedere.
- Emil
Syntes også facebook-grupper er bedre :) Men bare dumt hvis de andre har ret og jeg kan miste den. :)
Det er lidt ærgeligt, hvis det jeg har skrevet har taget modet fra dig, det har ikke været meningen. Jeg ville bare gøre dig opmærksom, så dit arbejde ikke gik spildt.
Jeghåber da, at du overvejer det en gang til, finder et andet navn og fortsætter med ideen. Den er jo god nok.
Det er lidt ærgeligt, hvis det jeg har skrevet har taget modet fra dig
nej nej, ikk noget med modet at gøre ;) Rart at du gjorde opmærksom på det.
Hvis jeg vil starte så vil jeg bruge facebook-grupper.dk, og jeg har ikke tænkt mig at stjæle eller lign, eftersom ingen trafik som lander på siden kommer fra facebook, men facebook grupper :)
tænkstort:
kald den for fb-grupper.dk
Og hvad siger i til fb-grupper.dk ? bliver den ikke udelukket af fb-gruppen.dk ?
Paul Julius Engel - Visually creating your complex thoughts & ideas.
Når det kommer til .dk-domæner er det sådan set ligegyldig, hvor du registrerer den henne. Efter den første år, så er det alligevel direkte til DK-hostmaster du skal betale.