Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linket i signatur

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay tak for svarene:)
Hvad nu hvis jeg skriver Fks. Billige trøjer, vil jeg så også få linkjuice til bare trøjer? Eller vil det kun hjælpe min rank på billige trøjer? Har også set folk på amino skrive en masse ord adskilt med komma, og så lave det til et stort hyperlink:)?

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 13:47

Andreas Linde:
Læs om social mentions! Flere eksperter tror det bliver en af de helt store ranking faktors i fremtiden (hvis de ikke allerede er det?) 

Kan du muligvis kort forklare hvad social mentions er? Eller kender du et godt sted hvor man kan læse om det?

Er det lidt det ordret indebære, at man skal nævnes i sociale omgangskredse, f.eks. facebook og twitter?

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 13:51

Kumuluzz:

Andreas Linde:
Læs om social mentions! Flere eksperter tror det bliver en af de helt store ranking faktors i fremtiden (hvis de ikke allerede er det?) 

Kan du muligvis kort forklare hvad social mentions er? Eller kender du et godt sted hvor man kan læse om det?

Er det lidt det ordret indebære, at man skal nævnes i sociale omgangskredse, f.eks. facebook og twitter?

Social mentions er retweets, likes, shares osv. Det er alt det der sker på de sociale medier. Links fra sociale netværk er begyndt at betyde en del for rankings, og eksperterne mener at de kommer til at betyde endnu mere i fremtiden.

http://www.quicksprout.com/2011/08/24/how-social-media-affects-seo/

http://mashable.com/2009/04/15/social-media-seo/

http://www.seomoz.org/blog/the-social-media-marketers-seo-checklist

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 16:46

Andreas Linde:
Social mentions er retweets, likes, shares osv. Det er alt det der sker på de sociale medier. Links fra sociale netværk er begyndt at betyde en del for rankings, og eksperterne mener at de kommer til at betyde endnu mere i fremtiden.

Tusind tak! Det er altid godt at vide så meget om optimering af ens side som muligt :)

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 19:15

Ingen der kan svare på mit andet spørgsmål?

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:22

Kasper Toxvig:
Okay tak for svarene:)
Hvad nu hvis jeg skriver Fks. Billige trøjer, vil jeg så også få linkjuice til bare trøjer? Eller vil det kun hjælpe min rank på billige trøjer? Har også set folk på amino skrive en masse ord adskilt med komma, og så lave det til et stort hyperlink:)?

Ja, det vil du.

Ja, det gør folk. Men pas på med at gøre det ved for konkurrence prægede ord, for så ender du med ikke at ranke på noget som helst. Derfor er det smart at lave et excel ark med hvilket der skal være på hvilken side. Det er dumt at gå efter at ranke på 4 konkurrence prægede ord på en side - for det kommer ikke til at ske :=). 
Frank Hellerup har skrevet et indlæg om det her. 

Nogle gør det så også for at få en naturlig linkprofil. Det ser ikke naturligt ud, hvis man har 10000 links med ''billige trøjer''. Der skal være forskellige variationer, længder, stavefejl osv. osv. Mange af dine spørgsmål kan du få besvaret ved at læse SEO 2.0 eller SEO-lex

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 20:24

Okay tak for svaret:)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)