Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linket i signatur

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Lad os sige jeg har lavet et link med ankerteksten "billige sko" her på amino, jeg har skrevet 50 indlæg hvor den ankertekst har stået der. Men så ændre jeg i stedet ankerteksten til billige trøjer. Vil jeg så stadig have fået de 50 links med "billige sko" ?

Mvh. Kasper

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 20:43

ps. mener selvfølgelig et link i mit signatur:) ikke i et indlæg.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:50

På amino bliver signaturen ændret på alle indlæg. dvs. hvis du skifter signatur, så bliver linket også ændret. Det tager dog noget tid (hvis det sker) for Google at crawle gamle forumindlæg, så du ser ikke ændringen rent SEO mæssigt med det samme. 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 20:50

Så er jeg ret sikker på du har en masse links til dine billige trøjer :)

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 21:00

Og så havde du lige chancen for at smide et link ind til din webshop?:D

Okay, det var bare lige det jeg ville høre. Kan det så påvirke ens side hvis man nu fks. har 1000 links og så ændre sin signatur link til en helt anden side, og anden ankertekst?

Mvh. Kasper

Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:03

Nemlig :)

Og ja det vil selvfølgelig gøre en forskel om du har 1000 links til et sted, eller du har 1000 links til et andet sted :)

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 21:10

Okay er nybegynder inden for SEO:)

så måske et dumt spørgsmål:P

Men hvis jeg nu godt vil range nummer 1 på ordet "billige trøjer" og får masser af links med ankertekst "billige trøjer" kan jeg så se hvor meget jeg mangler inden jeg ryger op på førstepladsen? Det kan jeg ikke vel? For der træder vel også andre ting ind, som hvor høj PR siden der linkes fra har, og hvor på siden linket er fra?

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Linde-media Skrevet kl. 21:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Toxvig:

Okay er nybegynder inden for SEO:)

så måske et dumt spørgsmål:P

Men hvis jeg nu godt vil range nummer 1 på ordet "billige trøjer" og får masser af links med ankertekst "billige trøjer" kan jeg så se hvor meget jeg mangler inden jeg ryger op på førstepladsen? Det kan jeg ikke vel? For der træder vel også andre ting ind, som hvor høj PR siden der linkes fra har, og hvor på siden linket er fra?

Det kan du ikke nej. Men hvis du sætter dig ind i SEO, og bruger tid på at lære det, optimere sider osv.så får du en mavefornemmelse omkring det. Følg med på engelske SEO blogs (f.eks. SEOmoz, searchengineland, searchmetrics osv.), så du er opdateret om den seneste viden! 

Og så synes jeg du skal købe SEO 2.0SEO-lex og e-universe!:=)

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:32

Kasper Toxvig:
kan jeg så se hvor meget jeg mangler inden jeg ryger op på førstepladsen? Det kan jeg ikke vel? For der træder vel også andre ting ind, som hvor høj PR siden der linkes fra har, og hvor på siden linket er fra?

Afhænger f.eks. af PR fra den side der linkes fra, men ikke kun det. Der er mange faktorer som spiller ind, f.eks. i forhold til nøgleords densiteten på din side (især sammenlignet med dine konkurrenter)..

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Linde-media Skrevet kl. 21:42

Husk ikke kun at tænke på traditionelle links. Læs om social mentions! Flere eksperter tror det bliver en af de helt store ranking faktors i fremtiden (hvis de ikke allerede er det?) 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)