Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er lidt forvirret omkring Partner-Ads

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg er ved at oprette en webshop som annoncør hos Partner-Ads. 

Så står der inde under konto-stand at jeg skal bestille et beløb på min 1000 kr. 

Jeg er lidt i tvivl om hvordan dette foregår? Når jeg indtaster 1000 kr. tager de dem så fra mit dankort eller hvordan?

Jeg håber meget I kan hjælpe :)

Mange hilsner

Michelle

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du indtaster 1000 kr. og trykker på bestil. Derefter modtager du en faktura på 1000 kr., som du skal betale. De 1000 kr. er en slags aktivering af din konto.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle

Jeg har selv været forvirret omkring deres priser, dog ikke lige i den her forbindelse.

De er nogle rigtig flinke mennesker, og svarer altid tilbage på mails man sender til dem.

Jeg ville råde dig til bare at skrive til dem.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

De 1.000,- kr. er ikke et gebyr, men derimod det beløb der trækkes fra til annoncørerne. Når din konto nærmer sig 0 igen, får du besked om at det er tid til at sætte penge ind igen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
De 1.000 kr. Bruges til betaling af de affiliate partnere som skaffer dig kunder. Når din konto går under 300 kr vil du igen modtage en faktura på 1000 kr så de altid kan betale de folk der skaffer dig salg igennem reklamer.

Beklager hvis spørgsmålet er besvaret, det tog lige lidt tid via min iphone :)

Mvh
Martin
Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin Jensen:
De 1.000 kr. Bruges til betaling af de affiliate partnere som skaffer dig kunder. Når din konto går under 300 kr vil du igen modtage en faktura på 1000 kr så de altid kan betale de folk der skaffer dig salg igennem reklamer.

Beklager hvis spørgsmålet er besvaret, det tog lige lidt tid via min iphone :)

Mvh
Martin


Hej Michelle

Det er helt rigtigt som Martin skriver herover.

Pengene som du indsætter står på din annoncørkonto indtil de bliver forbrugt. Skulle du stoppe annonceringen igen, så får du naturligvis restsaldoen igen.

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads
Fra Århus
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres virkelig gode svar allesammen.

Jeg er nu ikke længere forvirret ;) tak!

Mange hilsner

Michelle

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,4 stjerner givet af 7 person

Nej betalings kort er hvis for advanceret for Partner-Ads. Det virker som et stenalder site.

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da en dum kommentar Remydk..
Partner-ads er da ikke et stenalder site, de forsøger bare at gøre så selv nybegyndere indenfor affiliate osv, kan finde rundt på siden og ikke bliver forvirret af alle de forskellige begreber, jeg synes det er rigtig dejligt at de holder det så simpelt!

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Remydk:

Nej betalings kort er hvis for advanceret for Partner-Ads. Det virker som et stenalder site.

Seriøst?

Partner-ads leverer hvert måned omsætning for mange tusinde kroner til danske webshops - og mange affiliates, inkl. mig selv, tjener en god slat lommepenge derinde. Ken styrer det med hård hånd, og der er aldrig problemer med udbetalinger eller andet. Nok en af de mest seriøse netværk i Danmark.

Og når du så snakker om seriøsitet, og selv bruger Paypal, så behøver vi vidst ikke diskutere det mere Wink

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)