så det også lyder godt, når man har sagt det 100 gange på en dag over telefonen.
Det er sjældent callcentert bruger sit navn når de snakker med kundens kunder
Helt rigtigt! Som oftest ringer man fra et anonymt nummer på vegne af kunden, så det så vidt muligt fremstår som om, at det er kundens eget callcenter, der ringer.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jeg ville vælge et navn, der fokuserer mere på selve salget end selve det at "vi ringer".
Hvilke typer kunder vil du især gerne have ? mødebooking,abonnementssalg, markedsundersøgelser, annoncesalg etc. udfra det ville jeg vælge et navn der viser hvad kunden får ud af at få solgt det pågældende.
Det er bare utroligt at folk ikke har lidt respekt og tager hensyn til at man gerne selv vil bruge domænet.
Nu er det blevet taget, så jeg skal finde et nyt og klingende navn, som beskriver hvad firmaet omhandler. Det kan kun være en fra Amino der har taget det, det ville være meget pudsigt hvis det var blevet købt ved et tilfælde af en anden..
Jeg kan se at det er blevet købt inde hos DK Hostmasters, men jeg ringer lige til dem imorgen og får at vide hvem der har købt det, jeg skal finde ud af hvem der har så lidt respekt :)
Det er bare utroligt at folk ikke har lidt respekt og tager hensyn til at man gerne selv vil bruge domænet.
Nu er det blevet taget, så jeg skal finde et nyt og klingende navn, som beskriver hvad firmaet omhandler. Det kan kun være en fra Amino der har taget det, det ville være meget pudsigt hvis det var blevet købt ved et tilfælde af en anden..
Enig! Men sådan er nogle folk nu engang, og du har sgu også været lidt langsom i det. Hvorfor ikke skynde dig at købe Partnercall.dk? Du er garanteret alligevel langt forud med projektet i forhold til vedkommende, der har købt Callpartner.dk...
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jeg kan se at det er blevet købt inde hos DK Hostmasters, men jeg ringer lige til dem imorgen og får at vide hvem der har købt det, jeg skal finde ud af hvem der har så lidt respekt :)
Det kan du selv søge på inde på Hostmaster.dk's hjemmeside!