Helt sikkert Callpartner.dk eller Partnercall.dk (som en anden foreslog).
De andre er ikke så gode efter min mening. Jeg har selv siddet i et callcenter, så jeg ved af længere tids erfaring, hvor hårdt arbejde, det er. Man får ikke succes med hverken "simpel snak" eller "forsigtighed". Derfor bryder jeg mig ikke om simpletalk.dk og easywhisper.dk!
Held og lykke med callcentret!
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Fordi Simpletalk er billigere og ikke så mange dikkedarer. Så er der nok nogle ekstra "avancerede" ydelser jeg kan tilkøbe, men det handler om nogle opkald.
Callpartner er mere 'det forventede' navn blandt en af mange.
Det kunne være beundringsværdigt med lidt danskklingende forslag - jeg synes, at de her engelske navne, der ikke skiller sig nævneværdigt ud, smelter sammen med det øvrige marked. (Jeg forudsætter et dansk marked, og der kan jeg jo tage fejl).
Her er mine hastige associationer:
Phonecorp: Stort firma, corp/corporate, koncern, upersonligt.
Exphone: Ex = forhenværende.
Quickphone: Hurtigt, måske "ikke grundigt".
Easywhisper: Dem, der hvisker, lyver. Eller også hvisker de, fordi de ikke tror nok på det, de sælger.
Simpletalk: Simpelt risikerer at være overfladisk.
Excalls: Ex = forhenværende.
Callparts: "Vi sælger dele til mobiltelefoner."
Callpartner: Klart det bedste af forslagene. En partner, der skal bruges, når man vil ringe salg hjem :-).
Jeg syntes CallPartner lyder sådan lidt fesent, lidt ala (mediadirect, og danaweb agtigt) ikke helt til at stole på, find hellere på et eller andet navn som ikke har med selve branchen at gøre. Et med et rigtig godt klang, så det også lyder godt, når man har sagt det 100 gange på en dag over telefonen.