Hej I kender det vel alle, man roder vildt meget med et enkelt projekt og lige med et slår en tanke om et helt andet projekt ned i ens hjerne og man syntes umildbart den er god ..... men? Som så mange andre der er alene benytter jeg nogen forskellige datingsties, men syntes bare at disse er alt for dyre at være bruger på hvis man skal have mulighed for at få alle funktioner på ens profil, derfor slog det mig hvorfor ikke gør det på en lidt anden måde, end man betaler xxx antal kroner for at være med i en måned eller xx antal kroner for at købe nogen såkaldte kredit, der bruges til at åbne breve, se fotos og meget andet. Min ide er ret simpel, syntes jeg selv, men den er nok svær at udføre rent teknisk, omkring design og opsætning af funktionerne på en datingstie der er jeg bare lost og kan ikke lave dette selv, derfor har jeg brug for en ligeværdig partner der tror på dette projekt. Jeg vil lige nævne med det samme, at jeg satser bestemt ikke på denne nye site skal blive min fremtidige leve vej. Ideen er at give brugerne mulighed for helt selv at bestemme hvor meget dennes aktiviteter på datingsiten skal koste, dette har jeg tænkt på kunne være følgende: Fri oprettelse inkl. 10 eller 20 "ting / opgaver" Her efter xx ØRE pr ønske På denne måde mener jeg at brugeren selv bestemmer 100 % over sit forbrug, er man ikke ret aktiv betaler man næsten intet, bruger man datingsiten meget er priser afstemt efter dette. Mine spørgsmål er så: 1 Er dette en god ide? 2 Skal både mænd og kvinder betale? 3 Er dette set før? 4 Vil du hjælpe mig med ideer? 5 Har du viden om programmering der kan opfylde denne ide? 6 Skal man kunne indbetale xx kroner og så de bliver trukket efter forbrug? 7 Skal det gøres så kunden bliver trukket på sit kreditkort a la den måde Fullrate benytter? Jeg kender ikke det rette navn for denne metode. 8 Hvilken oplysninger til opsætning kræves der før programmeringen kan påbegyndes? 9 At få fat på de første bruger - overvejer at give de første 5.000 måske 10.000 bruger 100 % fri adgang til alt lige så længe de har deres profil på siten. Udelukkende for at skabe brug og indhold på siten - måske dette tal skal være større, men det må tiden vise. Der er nok meget mere der skal overvejes, før selve arbejdet går i gang, jeg er godt klar over nettet er overfyldt med gratis templ. til dating sites, men efter at have brugt en halv dag på at kigge en del af disse tilbud igennem står det helt klart der skal opbygges en egen løsning. Håber på gode ideer og input der giver mig klarhed - en stor TAK for jeres tid. Venligst René Buch |
UPS
Glemte lige at kreditkort løsningen ikke behøver at indeholde Dankort, men gerne de mest brugte på verdensplan, da de fleste Dankort er kombineret med andet kort, så kan Dankort kunder også deltage.