Ville gerne høre hvad det vil koste mig at få printet 700, eller deromkring, stykker stickers på 10-12cm i bredden.
Logoet ser sådan ud (http://guesswhat.dk/wolveslogo.jpg) og i 4 farver. Vil jeg gerne have en pris hvor det er skåret ud efter selve logoet så jeg ikke får en hvid baggrund med og en pris med hvid baggrund hvor det bare er skåret ud som en firkant.
Hvis det så oven i købet skulle laves senest mandag, hvad skulle det så koste mig og er nogen der vil tage den op? :)
Grunden til jeg ikke har lagt den op på tryk er for lige at få en ide om prisniveauet. :)
Jeg har fået mærket til 12x10 cm. Det har jeg regnet ud her http://www.tekstlogo.dk/klistermaerker til en total på på kr. 1260,- ex moms. (som er 1,80/stk). Det er dog uden evt. forsendelse.
Det kan godt lade sig gøre til Mandag ved levering af printklar fil.
Du får også lige en pris fra mig, så du har noget at sammenligne med .
700 stk. kørt med vandfast tryk på blank folie med permanent klæber, udstanset i samme form som logoet, leveret på ark med omkring en 6-9 stykker pr. ark (afhængigt af arkets størrelse), vil komme til at koste 2.400 kr. eksklusiv forsendelse (75 kr.) og moms.
Vores produktionstid på sådan en opgave ligger normalt på 1-2 dage afhængigt af hvor hårdt booket vi er. Men med en af de mest omfattende faciliteter i nordsjælland har vi en ret stor kapacitet og også en lang række forskellige muligheder.
Jeg er ikke helt med på om det er noget du vil have sat i produktion mandag - eller om du skal bruge det mandag. Men hvis det er noget du skal bruge mandag, så er det måske en anelse "tight" hvis det skal sendes til dig, da det nok skal passe at det lige er der hvor post danmark beslutter sig for at forsinke pakken så den kommer for sent frem selvom vi sender fredag eftermiddag. Men alternativt er du selvfølgelig også velkommen til at afhente hos os hvis du har mulighed for det (MediaMouse ligger i Allerød),
Hvis det skulle være aktuelt er du velkommen til at sende mig en email (jesper snabelA mediamouse.dk) eller simpelthen ringe til MediaMouse hvis virkelig haster.