Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS & ePay

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig.

Mig og en ven står for skud for at skulle starte en webshop, og jeg vælger at lave den i WordPress, og har fundet en vej. Men har vi brug for PBS?

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 21:52

Det svarer I vel bedst selv på? Hvad skal folk kunne betale med?

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 07:05

Dankort, Mastercard o.lign.

Dbh. Sebastian Stoll

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 07:25
PayPal kan klare den opgave. Ingen månedlige eller årlige gebyrer - dog nogle kroner + 3,4% i gebyr pr transaktion.

Ellers er der de lidt bedre (billigere og, for nogle, mere troværdige) indløsningsaftaler med Nets (som du selv nævner), Swedbank og Euroline.

Alle ovenstående skulle virke med ePay - og ePay virker fint med mange WordPress shopløsninger.

Vil du tage Visa/Dankort kan PayPal også det pr automatik - Og Swedbank kan også snart (primo 2012, har jeg fået fortalt).

Så der er meget at vælge imellem.

Held og lykke.
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 07:56

SousVideDK:

Vil du tage Visa/Dankort kan PayPal også det pr automatik - Og Swedbank kan også snart (primo 2012, har jeg fået fortalt).

Nets er den eneste indløser af Dankort - og det er ikke noget som ændres så langt frem som øjet skuer.

vh

thomas jensen, quickpay

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:16

Sebastian - brug søgefunktionen i højre hjørne for at læse nogle af de utallige debatter om PBS/NETS contra Paypal mv.

Paypal og andre tilbyder at du kan komme gratis igang - ingen opstartsgebyrer - tilgængæld tager de nogle heftige transaktionsgebyrer - så hvad der er smartest for dig må du regne på.

Hvis du vil have Dankort som betalingsmiddel, kommer du ikke uden om PBS/NETS.

Dankort bør du have hvis dine kunder primært er her i Danmark. Dankort koster også kun 0,1% i transaktionsgebyr.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 08:33
Thomas Jensen, Quickpay:

SousVideDK:

Nets er den eneste indløser af Dankort - og det er ikke noget som ændres så langt frem som øjet skuer.

vh

thomas jensen, quickpay

Alm. Dankort, der har du ret (findes de overhovedet mere?).

Men Visa/Dankort, der kan f.eks PayPal sagtens trække på Visa-delen af Visa/Dankortet.

Vi har mange kunder hos os, der benytter PayPal til at betale med deres Visa/Dankort.

At det så i sidste ende ultimativt er Nets der håndterer betalingen, "er ikke relevant".
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:46

Hej,

SousVideDK:

Alm. Dankort, der har du ret (findes de overhovedet mere?).

Men Visa/Dankort, der kan f.eks PayPal sagtens trække på Visa-delen af Visa/Dankortet.

Vi har mange kunder hos os, der benytter PayPal til at betale med deres Visa/Dankort.

At det så i sidste ende ultimativt er Nets der håndterer betalingen, "er ikke relevant".

Der er masser er rene Dankort stadig ja. (stod for ~8% af alle transaktioner hos os i seneste mdr.)

Det er helt korrekt at der er masser af indløsere på visa/mastercard. Jeg kommenterede udelukkende på dankort-delen.

Min pointe var også; at man ikke kommer udenom at dankort stadig er det billigste kort at indløse pr. transaktion - så har man mere end få transaktioner kan en indløsningsaftale m. nets på dankort stadig fint svare sig.

Den kan evt. fint kombineres m. aftaler på internationale kort m. alternative indløsere (hvor teller typisk ikke er de billigste).

Men altså - verden er ikke sort/hvid og det kan fint svare sig at kombinere forsk. betalingsmuligheder og indløsere.

vh

thomas jensen, quickpay

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 08:47
Jesper Laugesen:

Sebastian - brug søgefunktionen i højre hjørne for at læse nogle af de utallige debatter om PBS/NETS contra Paypal mv.

Paypal og andre tilbyder at du kan komme gratis igang - ingen opstartsgebyrer - tilgængæld tager de nogle heftige transaktionsgebyrer - så hvad der er smartest for dig må du regne på.

Hvis du vil have Dankort som betalingsmiddel, kommer du ikke uden om PBS/NETS.

Dankort bør du have hvis dine kunder primært er her i Danmark. Dankort koster også kun 0,1% i transaktionsgebyr.

Men hvor mange har reelt kun et rent Dankort?
Mig bekendt får alle, der vil have Dankort, automatisk et Visa/Dankort (da det jo så også kan bruges i udlandet).

Så i sidste ende er det jo udelukkende et spørgsmål om gebyr (og de 3,4% ved PayPal er meget, sat på imod hvad det ville koste med Dankort aftale med Nets).

Men derfor er det jo stadig meget relevant at man kan modtage Visa/Dankort via PayPal.

Især for nyopstartede.

Fordele ved bare at bruge PayPal er:
Modtag internationale kort.
Modtag Visa/Dankort.
Kom igang på 5 min (mod flere uger ved Nets).
Du skal ikke kreditvurderes.
Du skal ikke stille bankgaranti.
Ingeb penge op af lommen nu og her.
Ingen løbende udgifter, udover tranksaktionsgebyr.

Men jeg ANBEFALER altså ikke PayPal :-)
Vi bruger det dog selv, som supplement til internationale kort via Swedbank. Men kun indtil Swedbank, ligesom PayPal, også kan modtage Visa/Dankort.

Jeg forsøger blot at fortælle, at det er en reel og brugbar løsning, for nogle. Og så for at fjerne den misforståelse der er omkring Dankortet. For mange tror fejlagtigt at det kun er Nets man kan modtage Visa/Dankort.
Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 08:53

Sebastian Stoll:

Hej med dig.

Mig og en ven står for skud for at skulle starte en webshop, og jeg vælger at lave den i WordPress, og har fundet en vej. Men har vi brug for PBS?

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Det kommer an på om I skal modtage penge? :)
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)