Ja det kan jeg godt se :) Ingen indputs herfra. - Emil |
Det ser da ikke godt ud :P
Bruger firefox.
Med venlig hilsen,
Àsgeir Gunnarsson
Ja det kan jeg godt se :) Ingen indputs herfra. - Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Hej Àsgeir Der er kun lavet et udkast til forsiden indtil videre, det kan du se her: Det gamle site, fejler pt. og det skal vi havde kigget på ved lejlighed. Håber du syntes om det nye design. |
ser virkelig spændende ud! helt klart noget jeg vil prøve :-) synes designet er rigtig flot og indbydene |
Mvh. Mathias
Lækkert funktionelt design Den fedeste reklame i kunne lave er at lave en video hvor I sætter siden op i cloudsprout. F.eks. hvor I fortæller lidt om cloudsprout og hvad I skal til at sætte op og derefter kører filmen hurtig, indtil I lige skal fortælle lidt om hvad der lige blev sat op og hvad det næste er. Derefter kører filem hurtigt igen osv osv. Det behøver måske ikke være hele siden, men så i hvert fald forsiden, det ville jeg personligt synes var vildt fedt og noget som lige præcis tager konceptet og siger "se vi sætter selv lige vores side op i systemet". |
Super, jeg glæder mig meget til at man kan prøve selve produktet, når det sker må du endelig ikke holde hverken ris eller ros tilbage. |
Rigtig godt, men synes i skal overveje at skifte farve på jeres C2A knapper. (: Mvh David |
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!
Hej Thomas
Mange tak! Jeg er helt overvældet af hvor godt folk kan lide det.
Super god ide! jeg skal faktisk snart havde skrevet et udkast til et manus til videoen, og ideen om at det gennemgående tema, er at man bygger den side man er på, er rigtigt god. Det med at kører videoen op og ned i hastighed, er jeg sikker på ville kunne skabe en god effekt, måske et lille ur, som indikererede tiden. Jeg vil tro det er muligt at sætte Forsiden op på en 20-minutters tid, så hvis video varer et minut, så skal snit hastighed var 20 gange hurtigere. En god afledt effekt af at kører i så høj hastighed, vil nok være at videoen vil virke kortere for seeren. |
Hej David
Fedt at du synes designet er rigtigt godt. Jeg skrev også tidligere og Call-to-Action knappernes farve. En af de ide, jeg gerne vil afprøve var at lave en pulserende glow rundt om evt. aktiveret af at musen er f.eks. 300px fra knappen. |
Apple er et brand og har nogle helt andre spille regler - de vil kunne sælge gråt i gråt med mere gråt på :-) Jeg er ikke designer, men mest af alt vil jeg gerne se jeres egen website som en udstilling på hvad en designer kan med jeres system - og det er vel ikke at skabe noget der ligner alt andet - men netop at bringe unikke designs, uden kode online for deres kunder. Men det er detaljer og jeg er sikker på at hvis i bare kan 80% af det i lover så bliver det en succes om så i har en web med farver og halløj, spiller ikke nogen rolle bare den er professionel lavet og det er jeres jo. /Søren |