Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg afregne med mobilfrisør ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Min nye virksomhed skal kunne tilbyde klipning men det er jeg ikke selv go til er 18år, og slet ingen erfaring derfor har jeg tænkt på at snakke med en prof frisør her i byen, om hun ville tage vores kunder jeg har så taget kontakt til en mobilfrisør og hun ville gerne hjælpe, men så skal hun jo ikke ansættes hvordan gør jeg så alså skat tror jo nok hun er ansat, ja kender ikke reglerne for det? hmm hjælp

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael :

Hey

Min nye virksomhed skal kunne tilbyde klipning men det er jeg ikke selv go til er 18år, og slet ingen erfaring derfor har jeg tænkt på at snakke med en prof frisør her i byen, om hun ville tage vores kunder jeg har så taget kontakt til en mobilfrisør og hun ville gerne hjælpe, men så skal hun jo ikke ansættes hvordan gør jeg så alså skat tror jo nok hun er ansat, ja kender ikke reglerne for det? hmm hjælp

Så vidt jeg lige kan se skal hun bare give dig en faktura for udført arbejde. Ganske som en murer eller elektriker ville gøre.

mvh

Jan

EDIT: Du skal nok prøve at gøre dine emnelinier i dine Amino-posts lidt mere informative. "Hjæælp" er ikke særligt godt. Du vil få langt bedre respons med en bedre overskrift. Jeg ændrer den lige Wink

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)