Jeg kunne godt finde på at bette - dog aldrig online. Sidste gang jeg bettede vandt jeg 1300 kroner, men efter 6 måneder har jeg stadig ikke modtaget dem til bwin selvom jeg har klaget flere gange :=). Så hold jer fra bwin når I skal oddse i aften!
Jeg kunne godt finde på at bette - dog aldrig online. Sidste gang jeg bettede vandt jeg 1300 kroner, men efter 6 måneder har jeg stadig ikke modtaget dem til bwin selvom jeg har klaget flere gange :=). Så hold jer fra bwin når I skal oddse i aften!
Jeg er ikke enig :) Da jeg var 17 vandt jeg 500 kr hos bwin, de lukkede min konto fordi jeg var under 18, men jeg truede dem så meget så jeg fik mine penge :)
Altså ikke direkte trusler men jeg pressede på :)
SÅ jeg har ingen problemer med bwin :)
- Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Jeg er ikke enig :) Da jeg var 17 vandt jeg 500 kr hos bwin, de lukkede min konto fordi jeg var under 18, men jeg truede dem så meget så jeg fik mine penge :)
Altså ikke direkte trusler men jeg pressede på :)
SÅ jeg har ingen problemer med bwin :)
- Emil
Jeg er over 18, og har sendt billede af pas osv. og jeg kan stadig ikke få mine penge efter jeg har skrevet 3 gange til dem. Jeg har givet op. Det er heldigt at det ikke var flere penge! :=)