Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyd de positive kunder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har siddet hele morgenen og brugt ord som "frydefuld", "mørk elegance", "skøn romantisk sammenhængskraft" og mange, mange andre ord, som bliver brugt alt for lidt.

Selvom det godt kan virke lidt trivielt at lave salgstekster til knap 400 smykker, så er det da en fornøjelse at få luftet den poetiske del af sproget en gang i mellem.

Smukke hilsner, der klæder enhver smuk kvinde

Hans

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 10:16

Haha Hans!

Jeg er glad for at høre humøret er højt ;-)

Har du en særlig tilgang til 400+ artikler mht SEO?

mvh

Thomas

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:39

smukke kvinder kan man ikke få for meget af , de giver en vis humør pif og en iværksættere glæde der giver lige et positive smil der giver en masse af kærlig energi og den lykkelige harmoni , der masser power til at gøre det endnu bedre nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:07

Thasje:

Har du en særlig tilgang til 400+ artikler mht SEO?

Kunden er i dette tilfælde mest interesseret i, at teksterne sælger, så det er dér fokus ligger.

Det er svært at variere materialebeskrivelserne vildt meget, men sproget byder faktisk på virkelig mange muligheder for at variere selve beskrivelserne.

Hans

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 11:11

Du har fuldstændig ret :)

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 20:44

Hans Stokholm Kjer:
elvom det godt kan virke lidt trivielt at lave salgstekster til knap 400 smykker, så er det da en fornøjelse at få luftet den poetiske del af sproget en gang i mellem.

Ja - positive ord avler positiv ånd og godt humør.

Det minder mig om frasen "even better if" - som kan bruges i forbindelse med kritik. Det giver en langt mere positiv dialog at bruge positive ord. Det samme sker når man udskifter ordet "men" med "og".

Så en positiv kritisk holding kan udtrykkes "Det ser godt ud, og det kunne blive endnu bedre hvis..." i modsætning "Det ser godt ud men du skulle ændre.....", der er negativt ladet.

Når man tænker over det, er det ufatteligt hvor meget magt der ligger i forholdsvis simple formuleringer. Man har i høj grad mulighed for at have indflydelse på om et budskab modtages positivt eller negativt, uanset at budskabet er det samme, bare med en anden formulering.

mvh

Jan

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)