Troll eller ej, jeg vil gerne svare. Ved at sætte negere i bås og ved at udstille 'dagensneger' - så er i sådan set selv med til at opretholde et tydeligt skel mellem hvide og sorte. Hvis I ikke forstår det skulle i måske bare aflyse jeres projekt - sådan cirka - nu. Jeres italesættelse af 'negere' og indførslen af et racebeskrivende ord tjener ikke noget. Forslag? DagensMenneske.dk - og så fuck hvad race et menneske er - der er ikke noget i den her verden der burde være så LIGEGYLDIGT som hvad farve man har.
mvh Thomas |
Der er intet positivt og vis du skriver det ord du skriver over i USA, vil du ikke have mange levedag vis siger i det afro american kvarter man siger afro American vis, man er venlig og vil snakke med dem , dem der siger dit ord er man racist og er et normalt udtryk af de ekstrem grupper .
sidens navn i selv skal du nok ikke tro , det er det bedste vis folk ved hvem du er og du siger til dem kig på min side , så vil jeg ikke være dig , jeg ville ringe efter politiet og en ambulance så du både kunne få første hjælpe og beskyttelse , den er langt være end DF kampagne grundet udtrykket og sidens form
jeg mene du mangler noget liv erfaring og en stor mangelfuld viden der kan blive yderste livstruede for dig så jeg ville hurtigste muligt lukke siden .
En god ide var så at tage ud opleve verden gerne hvor de afrikaner bor eller afro American som det heder i USA , bor ikke der x ord som du skriver