Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Neger siden søger hjælp

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 10:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Troll eller ej, jeg vil gerne svare.

Ved at sætte negere i bås og ved at udstille 'dagensneger' - så er i sådan set selv med til at opretholde et tydeligt skel mellem hvide og sorte.

Hvis I ikke forstår det skulle i måske bare aflyse jeres projekt - sådan cirka - nu.

Jeres italesættelse af 'negere' og indførslen af et racebeskrivende ord tjener ikke noget.

Forslag? DagensMenneske.dk - og så fuck hvad race et menneske er - der er ikke noget i den her verden der burde være så LIGEGYLDIGT som hvad farve man har.

mvh

Thomas

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:12 | Låst

Der er intet positivt og vis du skriver det ord du skriver over i USA, vil du ikke have mange levedag vis siger i det afro american kvarter  man siger afro American vis, man er venlig og vil snakke med dem , dem der siger dit ord er man racist  og er et normalt udtryk af de ekstrem grupper .

sidens navn i selv skal du nok ikke tro , det er det bedste vis folk ved hvem du er og du siger til dem kig på min side , så vil jeg ikke være dig , jeg ville ringe efter politiet og en ambulance så du både kunne få første hjælpe og beskyttelse  , den er langt være end DF kampagne grundet udtrykket og sidens form

jeg mene du mangler noget liv erfaring og en stor mangelfuld viden der kan blive yderste livstruede for dig så jeg ville hurtigste muligt lukke siden .

En god ide var så at tage ud opleve verden gerne hvor de afrikaner bor eller afro American som det heder i USA , bor ikke der x ord som du skriver

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:18 | Låst
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:26 | Låst

Michael_N:

Der er forskel på om ordet bliver brugt inden for gruppen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nigger#Intragroup_versus_intergroup_usage

Alltså det ville være intressant av vide om person der ejer siden selv er sort.

ja det ved jeg godt det godkendes de kalder hinanden i lidt grupper i ghettoer dog ved lejligheder høre det ikke hjemme selv i disse samfund , du skal altså vis snakker pæne sprogbrug eller dette som forgår i hurtige vendinger siger man forskellige ord , derfor bedste bare kalde det pæneste udtryk afro Americaner .

men grupper, hvem er du , hvilken sammenhæng men det står også i linket sammenhæng det siges imellem gruppen  ,

jo jeg synes siden den virker  som en tom side og der er ingen viden omkring afro på siden  , det ligner  mere mod det er en racistisk side , jeg får ikke det indtryk du er afro, det kan dog  være det er et forkert indtryk jeg får ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense C
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:43 | Låst

Facts om personen bag "Dagensneger.dk" og selve siden,

Racistisk, Meningsløs, useriøst, opmærksomheds søgende, dårlig humor og sidst men ikke mindst Troll.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:02 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Hej med jer, Skype-Smile

Der er indkommet en del anmeldelser i forhold til tråden.
I naiv forhåbning om, at der kom noget konstruktivt ud af tråden, lod jeg den køre lidt.
Det kunne jo være, at der blev svaret på, hvorfor temaet på hjemmesiden er som det nu er.
Men nu må vi konstatere, at tråden primært skaber vrede, frustration, foragelse og støj, samt at en masse iværksættere spilder deres tid på at tolke på en hjemmeside, som efter min vurdering i bedste fald kunne trænge til en genovervejelse.
Nøgternt set, er selve siden jo på ingen måde racistisk. Ordet "neger" er i sig selv ikke mere racistisk end ord som "kineser", "indianer", "hvid mand", eller "iværksætter".
Vi kunne have flyttet tråden over i Café og hygge, men umiddelbart vil det stadig skabe en masse støj.
Jeg tager chancen og vurderer, at den virkelige baggrund for tråden mere er at skabe og betragte reaktioner, end ønsket om reel feedback på hjemmesidens grafiske opsætning.

Nu er tråden altså låst.
Tak til de som anmeldte tråden.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)