Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Neger siden søger hjælp

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 8 person

Mig og min homy har lavet en site hvor i vi putter billeder af negere ind hver dag.

Nu har vi oplevet et drastisk fald i besøgende, derfor søger vi hjælp her i Amino-land.

Vi kan ikke forstå dette fald da billede kvaliteten har været det samme alle dagene.

Siden er DagensNeger.dk

Hvad synes i om designet?

Hvilke følelse strømmer gennem jeres krop når i ser den?

Har du nogle idéer til nye tiltag vi kunne lave på siden?

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 10:06 | Låst

Hvad er sidens formål? Kan ikke rigtig finde ud af om det er ren sjov, eller hvad tanken er med det...

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:12 | Låst

DagensNeger.dk:

Hvilke følelse strømmer gennem jeres krop når i ser den?

Har du nogle idéer til nye tiltag vi kunne lave på siden?

Det første jeg tænker er racist, useriøst, ligegyldigt og undren over at der er nogle der gider lave det, samt besøge det...

Et tiltag kunne være blot at lukke siden...

Edit: Det skal lige præciseres at overstående blot er hvad jeg tænker når jeg ser den, jeg konkludere ikke at du/I er noget af overstående...

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 10:14 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvad synes i om designet?: - Hvilket design refererer du til? Det er en side og et billed - mere er der jo ikke i det. Synes jeg det er kønt? Nej.

Hvilke følelser strømmer gennem jeres krop når i ser den?: En følelse af at dig og din 'homy' spilder jeres tid med idioti, med mindre det er et kontroversielt viral-stunt i har gang i. Men pardon me, det ligner det ikke.

Har du nogle idéer til nye tiltag vi kunne lave på siden?: Få et nyt domæne, et brugbart indhold og få noget fornuftigt at bruge jeres fritid på.

mvh

Thomas

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 10:23 | Låst

Forklaringen på fald i besøgstal tror jeg godt jeg kan forklare.

Indholdet af siden er af en sådan karakter, at det publikum, som kunne tænke sig at besøge siden en anden gang, er forholdsvis begrænset.

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:30 | Låst

Check lige hans bruger ud.

"Tilmeldt 11. okt 11, Antal indlæg: 1"

Han er en troll, lad være med at falde i.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:33 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Guys, vi har vist at gøre med en TROLL.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:39 | Låst

Anders Hansen: 

Formålet med siden er at nedbryde ordet "Neger"'s negative klang. Samt at skabe debat om hvorvidt ordet neger igen skal være en del af vores daglige sprog, for at hylde vores sorte brødrer.

Niklas:

Det er jeg da ked af at høre, selvom du egenligt opfylder vores ønske ved at skabe debat og blive forarvet, over vores brug af ordet neger. Det eneste vi ønsker er blot ligestilling, blandt os og vores brødrer..

Thasje:

Er ked af de følelser du får når du ser designet, vores hensigt har været at lave en æstetisk side, der opfylder dit virsuelle begær.

Morten Ginnerup:

Jeg er ikke en troll, har været aktivamino langtid, har bare ikke oprettet en bruger før i dag, da mit besøgstal har været forrygende, og siden har kørt fantastisk i den første start uge.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:39 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det akavede moment hvor en "neger" ser siden og skriver sin mening.

Jeg tænker som Niklas også Racist, Useriøst osv.

Siden er ligeså latterlig som Pia K's grund til at få fjernet paraboler i ghettoerne..og Dansk Folkepartis forkærlighed til citronmåne. 

Så det sagt, just sayin. 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:42 | Låst

DagensNeger.dk:

kunne du ikke putte et billede af den flotteste kvinde i verden online istedet? Hun er neger og vi ved jo alle at dette er Beyonce

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)