Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborg den 26.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Prisen syntes jeg nu også er meget rimelig, men det er da ærgeligt hvis den afskrækker for mange.
Ikke fordi det har noget med sagen at gøre, men jeg gør det gratis for at hjælpe FDIH med at få flere medlemmer.
Jo flere der er med, jo stærkere står vi alle over for f.eks. PBS, det offentlige m.m. og det syntes jeg er vigtigt.
Husk på at for sølle 3.500 kr. får du medlemsskab af FDIH resten af 2007 med alle de fordele det giver, den fulde version af E-Pusher og så et par gode foredrag. Det er sgu fundet for de penge!
I kan læse mere her:
http://www.fdih.net/kalender/2007/april/succesfuldopstartafonlinevirksomhed.aspx

Dbh Martin
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 12:43
Hvornår kommer du til Jylland så vi bondeknolde også kan høre dit foredrag ?
Og hvad kræver det egentlig hvis jeg nu selv ville arangere et foredrag med dig her på Djursland ?

Det kunne jeg nu godt få lyst til.

Jeg kunne jo kontakte alle ervervscheferne her og arangere noget, er du så med på den ?

Der er nu vist ikke så mange tilbage efter sammenlægning af kommunerne, ja jeg ved det faktisk ikke rigtigt, men det skulle vel kunne løses.

Og da jeg nu svarer direkte til Martin vil jeg selvfølgelig af høflighedshensyn undlade at reklamere for min antispam software som kan ses på www.null-spam.dk

Med venlig hilsen Bjarne

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:02
Hej Bjarne

Jeg klapper lige hesten i øjeblikket med foredrag uden for Sjælland. Jeg har så hamrende travlt, at jeg bare ikke kan fjerne hele dage.
Men når vi kommer over sommeren, så er det nok muligt igen at booke mig i f.eks. Jylland.
Tag fat i min agent Anders på: info@one2speak.dk han ordner den forretning for mig.

Dbh Martin

Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 13:24
Dato: 16-04-2007 13:02:01 Forfatter: Martin Thorborg
Hej Bjarne

Jeg klapper lige hesten i øjeblikket med foredrag uden for Sjælland. Jeg har så hamrende travlt, at jeg bare ikke kan fjerne hele dage.
Men når vi kommer over sommeren, så er det nok muligt igen at booke mig i f.eks. Jylland.
Tag fat i min agent Anders på: info@one2speak.dk han ordner den forretning for mig.

Dbh Martin

Så langt er Djursland nu heller ikke væk fra djævleøen, faktisk tager det kun 45 minnutter med molsfærgen.

Men sig til når du får tit for vi er også nogle her der gerne vil høre dig.

Husk! at hvis du er træt af spam så er der kun www.nul-spam der virkelig gør noget ved det.

Med venlig hilsen Bjarne

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:02
Tak for de fine svar.

Måske er det mig der formulerer mig dårligt. Men jeg blot havde 1000 kr var jeg klart taget afsted til foredraget :-)

Har ikke tid til et arbejde så min indkomst er meget minimal og har ikke lige nogle at låne 1000 kr af.. Så kikker efter noget at sælge selvom det også virker lidt desperat.. Men er vel i grunden også desperat :) 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)