Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tidsbegrænset tilbud til de fem hurtigste: Wordpress hjemmeside

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ønskes held og lykke med projektet :-)

Mvh. Frederik

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

AngryBird:
Ved nu ikke, har nok set noget lidt pænere, håber ikke du har givet 4000 kr for den, for så har han taget dig i rø.... :)

WinkHvornår kommer der en posetiv kommentar fra dig.

Skulle du ikke tænke lidt på personlig branding ? Nu du også vil lave blogs.

Hvad med et weekend kursus, som du råder andre til ? Men du kan måske ikke nå det på den "korte tid" ? Husk det også bør indeholde noget med gensidigt respekt. Wink

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Ib, du burde tage et weekend kursus i webdesign, eller om hvordan det forgår, grafiske fejl etc. Jeg har skrevet mange blogs, hvorfor skulle jeg tænke på personlig branding hvis jeg ikke har tænk mig at bruge det til noget?

Stop med at kommentere alle mine indlæg.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

AngryBird:
Stop med at kommentere alle mine indlæg.

Vi er i et åbent forum. Så start du med at stoppe dine angreb, og husk på, at du startede, herunder også private mails til undertegnede, disse er gemt med henblikj til evt. senere brug.

Nu du er så dygtig til det grafiske, kan jeg forslår dig at bruge din tid på at læse sraffelovens § 267 og 268 og erestatningsansvarslovens § 26.

Hvis du fravælger mit råd kan jeg oplyse, at du kan blive tvunget til at sætte dig ind i disse områder, når du bliver stillet til regnskab.

Nu er du ihvertfald informeret/advaret.

Afslutningsvis vil jeg råde dig til at læse dine karakter på din profilside ? Det kan da ikke være opmundende læsning for en debuterede blogger, hvor netop branding er et nøgleord og værdi for sine læsere.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

AngryBird:
Stop med at kommentere alle mine indlæg.

Vi er i et åbent forum. Så start du med at stoppe dine angreb, og husk på, at du startede, herunder også private mails til undertegnede, disse er gemt med henblikj til evt. senere brug.

Nu du er så dygtig til det grafiske, kan jeg forslår dig at bruge din tid på at læse sraffelovens § 267 og 268 og erestatningsansvarslovens § 26.

Hvis du fravælger mit råd kan jeg oplyse, at du kan blive tvunget til at sætte dig ind i disse områder, når du bliver stillet til regnskab.

Nu er du ihvertfald informeret/advaret.

Afslutningsvis vil jeg råde dig til at læse dine karakter på din profilside ? Det kan da ikke være opmundende læsning for en debuterede blogger, hvor netop branding er et nøgleord og værdi for sine læsere.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Sendt PB.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Også sendt denne en PB med links til de pågældende regelsæt, samtidig med en "formaning" om at opføre sig ordentlig, også i et offentlig forum.

Lider bl.a. af den fejlopfattelse, at man i ytringsfrihedens tegn bare kan svin og sværte folk til. Og fremsætte nedlaende kommentarer.

Derfor har vi jo netop disse regelsæt til at regulere disse:

http://themis.dk/searchinclude/Lovsamling/Straffeloven_kap_27.html

https://www.retsinformation.dk/Forms/r0710.aspx?id=2167

Som jeg som virksomhed tidligere har "benytttet" mig af.

Jeg håber hermed at Emil eller Angry Bird eller hvad han nu kalder sig kommer til fornuft, og finder sine nye udfordringere i blogger verden.

Held og lykke

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige pointere at min side gennemgår en kraftig redesign i disse dage, for at højne konverteringen. Det er ikke Allan der laver alle disse ændringer hele tiden. Noget er bedre end det var oprindeligt, andet er ikke. 

Siden som jeg havde før allan lavede mig en ny, tiltrak omkring 450,- besøgende i måneden. Måneden efter at allan havde lavet mig en ny side, steg tallet til 1200 besøgende og pt ligger det på 1800 her snart 2 år efter.

Jeg er yderst tilfreds med den service Allan leverede dengang og jeg ville ikke tøve med at anbefale ham, til  alt og alle jeg kender. Der var ingen problemer med at rette til, indtil jeg var tilfreds under samarbejdet!

Så Emil, vil du ikke godt bare holde dig til din målgruppe inde på ekstra bladet, for jeg har fået hvad jeg betalte for og mere til!

En glad og tilfreds kunde :) 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det da lej en lejenspand.dk?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)