Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tidsbegrænset tilbud til de fem hurtigste: Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Står du og skal bruge en ny hjemmeside, eller arbejder du for et bureau, der har faste kunder, som af og til efterspørger hjemmesider, så læs videre her. Det kan også være, at du har en eksisterende hjemmeside, som du gerne selv vil have mulighed for at opdatere fremadrettet.

Frem til lørdag d. 15. oktober kan jeg gennem Stepfo.dk tilbyde dig en Wordpress hjemmeside, hvor du kan:

  • få et design du selv laver i photoshop lavet om til en Wordpress hjemmeside.

  • vælge en færdig skabelon, f.eks. fra Wordpress' skabeloner eller f.eks. Templatemonster.

  • få siden designet ud fra dine ønsker.

Hvorfor skal du vælge Wordpress som hjemmeside system?

  • Wordpress er et open source system, hvilket bl.a. betyder, at der er rigtig mange frivillige, der udvikler systemet, sådan at det hele tiden er up-to-date. Systemet er simpelt at gå til og gennemført, hvad enten det anvendes som blog eller til en alm. firma-hjemmeside.

  • Systemet samt en lang række moduler dertil er gratis.

  • Der er rigtig mange, der kan udvikle og vedligeholde systemet, derfor er du ikke afhængig af én leverandør.

Hvad indeholder tilbuddet?

  • Tilbuddet tager udgangspunkt i, at du kommer med en photoshop fil. Prisen bliver justeret lidt op eller ned, hvis de andre muligheder vælges - se priser for tilvalgsmuligheder længere nede.

  • Opsætning af design til forside og én underside. Det kan f.eks. være en arkiv side, hvis det er en blog, eller en produktside, hvis det er en hjemmeside til firmaet.

  • Opsætning af op til tre Wordpress moduler, hvor der kan laves mindre tilpasninger i fht. hvordan de kommer som standard fra Wordpress. Det kan f.eks. være forum, video, seo modul, google analytics, anden editor eller lignende. Ved omfattende opsætning vil der være en merpris, men det kan selvfølgelig lade sig gøre.

  • 1 times fjernundervisning, hvor jeg guider dig rundt i Wordpress systemet. Du behøver ikke andre forudsætninger, end at du kan skrive et indlæg på amino eller et dokument i word, for at kunne komme i gang.

  • Hjælp til at indkøbe domæne og webhotel

  • Simpel vejledning i, hvordan din side kan flyttes til en anden udbyder

Tilbuddet indeholder ikke opsætning eller produktion af indhold. Ideen er, at du bliver selvkørende, således du selv kan vedligeholde din hjemmeside efterfølgende. Vi kan godt hjælpe med opsætning af indhold, men det betragtes som en anden opgave.

I forhold til kvaliteten af arbejdet, så står jeg inde for, at siden som den leveres (dvs. uden indhold), kan w3 valideres, med mindre der er brug for et eller andet særligt modul, der ikke tillader det. Desuden står jeg inde for, at siden vises hensigtsmæssigt i Internet Explorer 8, Firefox 7.01 og seneste version af Chrome. Dette dokumenteres med screenshots som en del af leveringen, sådan at du ikke selv behøver bruge tid på at kontrollere det.

Leveringstiden afhænger hovedsageligt af, hvor mange gange vi skal kommunikere frem og tilbage, inden projektet kan skydes i gang. Hvis du har et velbeskrevet projekt, der er lige til at gå til, og vi ikke skal vente på svar på eventuelle spørgsmål, kan der leveres på fire hverdage.

For de fem hurtigste er prisen 4.800 kr +moms.

Tilbuddet gælder til og med lørdag d. 15. oktober

Efter tilbuddet er udløbet kan vores normale, skarpe priser på hjemmesider ses på http://stepfo.dk/hjemmeside.php

Priser for tilvalgsmuligheder:

- Skræddersyet design efter dine ønsker, hvor Stepfo leverer designet, 1500 kr.

- Færdig skabelon i stedet for psd fil: templaten betaler du selv, prisen bliver 800 kr billigere.

- Ekstra moduler / stockphoto / timer – aftales nærmere.

"Koster det et beløb hver måned for at beholde hjemmesiden?"

- Nej. Når du har én gang betalt for hjemmesiden er den din, og du kan gøre med den, hvad du vil. Du afregner selv direkte med den leverandør, du vælger til hosting. Vi hjælper gerne med at finde en, der passer til dit behov.

"Det kan jeg jo få billigere hos min nabos søn.."

- Det kan du sikkert, og du kan på papiret få det for $5 her.

Du får bare ikke en dansk projektleder, som kender Wordpress hele vejen rundt, til at tage ansvaret for opgaven og fungere som filter mellem programmøren og dig som kunde. Til gengæld får du sikkert brug for at sætte dig ind i en masse tekniske detaljer inden du har en løsning, du kan komme i gang med.

"Hvordan kan det lade sig gøre til den pris?"

- Programmeringsarbejdet udføres af vores faste, indiske samarbejdspartner, som vi gennem mange projekter har haft god erfaring med. Derfor betaler du som kunde kun dansk pris for de timer, jeg skal bruge på at køre projektet.

"Må jeg se nogle referencer?"

- Selvfølgelig. Et par Wordpress referencer er:

Udover Wordpress opgaver har Stepfo leveret til en lang række andre kunder indenfor web og 3D-foto. Se nogle af dem her: http://stepfo.dk/referencer.php

For at bestille en af de fem pladser, så skriv en e-mail til allan@stepfo.dk, send mig en besked her på Amino eller ring 77 340 480 (besvares frem til kl 22.00).

Du får altså en hjemmeside klar til at fylde indhold på, som f.eks. kan anvendes til firmahjemmeside, blog, nyhedsmedie, cv, affiliate eller community.

Vi forbeholder os retten til at sige nej tak til opgaver uanset årsag. Priser er ex. moms. Der betales 25% ved ordreafgivelse og resten ved endelig godkendelse af arbejdet.

Venlig Hilsen

Allan Hansen

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan helt klart anbefale Allan som arbejder yderst professionelt!

Min er dog ikke en wordpress hjemmeside, men den er lavet helt fra bunden af allan og den konverterer ret godt må jeg sige. 

http://lejenspand.dk/

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de fine ord :-)

Venlig Hilsen

Allan

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:
er prisen 4.800 kr +moms.

Kunne ikke læse det ligetil, hvad plejer det ellers at koste ? Dvs. hvad sparer jeg/man ? :)

Paul Julius Engel - Visually creating your complex thoughts & ideas. 

|Web-designer | It-programmer | Online Marketing & sales|

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det afhænger en lille smule af om du selv leverer design, vælger en færdig skabelon, eller vil have unikt design i fht. den præcise besparelse, men det er et sted mellem 1/3 og 1/2 af prisen du sparer.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:
et sted mellem 1/3 og 1/2 af prisen du sparer.

Mange tak :) Tænker lige over det.

Paul Julius Engel - Visually creating your complex thoughts & ideas. 

|Web-designer | It-programmer | Online Marketing & sales|

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert tilbud!

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,6 stjerner givet af 7 person

Aalborg Biludlejning:

Min er dog ikke en wordpress hjemmeside, men den er lavet helt fra bunden af allan og den konverterer ret godt må jeg sige. 

http://lejenspand.dk/

Ved nu ikke, har nok set noget lidt pænere, håber ikke du har givet 4000 kr for den, for så har han taget dig i rø.... :)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

AngryBird:

Ved nu ikke, har nok set noget lidt pænere, håber ikke du har givet 4000 kr for den, for så har han taget dig i rø.... :)

Hvorfor? :) Det er faktisk ret billigt. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld Martin har du set de grafiske fejl i designet?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)