Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino API, giver det mening?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flere gange stødt på folk der spørger om vi ikke laver API'er til Amino's services.
Jeg ved at det er hammer hipt og smart, men jeg er sgu blevet for gammel.

Kan i ikke lige give mig en brainstorm på hvad man kunne forestille sig der ville komme ud af det?
Hvilke services skulle vi åbne op for, hvorfor og til hvad?

Jeg prøver at forstå :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 08:31

Det eneste jeg kan komme i tanke om er Amino Freelancer, dvs. oprette godkende osv. af opgaver. Det kunne få det til at vokse - tror jeg.

Måske statistik - jeg ved ikke hvor relevant det er.

Nyhederne på ens profil kunne også være interessant, at man kunne oprette disse, men igen ville dette kunne resultere i at brugere spammede indlægget.

Jeg ser ikke forummet som noget at lave API til - for det første vil man således miste rigtige besøgende som ser reklamer osv. Hvis man fx. kunne oprette forumposts automatisk, ville man jo nemt kunne spamme kategorier og automatisk holde sine egne indlæg kunstigt oppe. Derimod ville det være interessant at kunne læse indlæg og fx scanne for brugere og emneord (amino alert) - men igen, det ville mindske behovet for besøg på amino.dk. Muligheden for at læse indlæg ville kunne resultere i en ny række klienter, fx. til egne hjemmesider, telefoner, ipads, osv. ligeosm der er mange twitter klienter.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 09:32

En API til for eksempel Virksomhedsbørsen eller Lokalebørsen så man automatisk kan indsætte og fjerne virksomheder og lokaler som de bliver til salg/solgt til. 

Det kunne være relevant hvis man for eksempel selv har en hjemmeside hvor man formidler virksomheder eller lokaler og ikke er interesseret i at vedligeholde flere sites. 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:50

en ting der kunne booste Amino, og give value til brugerne, kunne være at få Amino indlemmet i Addthis, således at en Amino-bruger kunne Tricke en hvilken som helst anden side, som har Addthis-modulet aktiveret på sin side.

Nøjagtig som det foregår til FB, Twitter og hundredevis af andre Webapps.

Hvor tickeren skal sende indholdet hen? tja - enten til en gren af Buzz, eller til en endnu ikke oprettet TAB på Amino.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 20:42

Hej Martin

En API mulighed kunne være at tilbyde PLUS rabat produkters "ejere" at "tjekke" for om ens email/brugerid virkelig nu også er PLUS medlem. Idag foregår det vist bare på tillid dette tjek :)

Dbh Johnny.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:37

Hmm det er jeg ikke helt klar over.
Men god ide.

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:19

Kan ikke se hvad man skulle bruge et Amino API til? API's er da typisk for automatisering af processer og kan ikke se hvad jeg skulle automatiserer med de services som tilbyder..? Spild af tid hvis du spørger mig!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)