Jeg står i den situation, at jeg søger en webdesigner til et projekt.
I må KUN skrive indlæg i tråden, gider ikke bombarderes med PM'er.
I skal være forberedt på at have nogle gode referancer, da det er det jeg går efter. Den med bedste referancer, mest lovende profil og ikke mindst kan give et godt tilbud, får jobbet!
Jeg kontaker selv personen som jeg ønsker skal lave jobbet for mig og skriver info og ønsker til hjemmesiden, osv.
Jeg går ud fra at du gerne vil have en masse svar på din tråd, så du får lidt at vælge imellem. Det er også helt fint at du frabeder dig PM's.
Vil dog gøre dig opmærksom på, at det nok bliver svært for folk at komme seriøst på banen, når du skriver at du har et budget på ca. 2500 kr., men ikke kommer med nogen som helst oplysninger om hvor stort et arbejde der er tale om, ift. hvor meget der skal laves på din side.
Du vil nok få både flere og mere seriøse henvendelser, hvis du lige giver et minimum af info, så folk har noget lidt mere konkret at forholde sig til. Bare et godt råd.
Held og lykke med projektet og hav en dejlig aften.
Hvis du vil gå lidt mere i detaljer med dit projekt, så kan jeg godt hjælpe dig. Jeg lukkede min biks for ikke så lang tid siden, men mon ikke jeg lige kan klemme dig ind :)
Jeg kan kontaktes på admin(A)e-sorensen.dk / Skype: esorensendk eller på PM.
Håber jeg høre fra dig. Mine priser ligger mellem 1.000 til 2.000 kommer an på størrelse.
- Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Jeg vil gerne have lov til at anbefale Dennis Larsen her. Han har hjulpet mig med lidt redesign af en webshop og det har han gjort helt perfekt.
Han er god til at overholde tidsplanen og han har selv en masse ideer.
Skriv til ham og hør om han ikke kan hjælpe dig
Jeg fandt ham igennem AminoFreelancer hvor jeg udbød en opgave som han bød på og fik. Det har nu gjort at hvis jeg skal have lavet noget, så er det ham jeg vælger.
Jeg er er meget interesseret i opgaven. Jeg har i et stykke tid fokuseret på at opbygge en passiv indkomst, men vil rigtig gerne i gang med at lave websites for andre, hvorfor jeg byder på opgaven.
Jeg har ikke en enorm mængde referencer, men har tilgengæld selv en affiliate-side, der hiver flere tusinde besøgende ind fra Google månedligt. Siden bruger Wordpress som CMS, men er opbygget fuldstændigt fra bunden. Du kan jo eventuelt kigge på websitet i min signatur, og se om den måde hvorpå jeg har opbygget siden tiltaler dig.
Jeg er godt klar over at mine manglende referencer kan virke som en hæmsko - hvis du er interesseret, kan vi derfor tage en indledende snak om websitet, så du kan finde ud af om du finder mig egnet til opgaven.
Du kan gratis lave et udbud på Amino Freelancer, det tager 5 min. og du får ret sikkert 5-10 gode bud som du kan vælge imellem.
De bedste hilsner
Martin
Billige? Ja! Gode? Måske! :-)
Der er tonsvis af dygtige freelancere der byder på opgaver og som du kan se på de karakterer de får, så er folk generelt rigtig godt tilfredse med varen. Så kom ind i kampen i stedet for at sidde og mukke henne i hjørnet ;-)