Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner søges, budget ca. 2500 kr.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her er de sidste 5 opgaver der er løst på Amino Freelancer, så folk er godt glade:

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:

Martin Thorborg:

Du kan gratis lave et udbud på Amino Freelancer, det tager 5 min. og du får ret sikkert 5-10 gode bud som du kan vælge imellem.

De bedste hilsner

Martin

Billige? Ja! Gode? Måske! :-)

Der er tonsvis af dygtige freelancere der byder på opgaver og som du kan se på de karakterer de får, så er folk generelt rigtig godt tilfredse med varen.
Så kom ind i kampen i stedet for at sidde og mukke henne i hjørnet ;-)

De bedste hilsner

Martin

Yes

Nej tak, ikke til de lønninger - det har jeg sgu været tekstforfatter for længe til. Big Smile

Jeg går efter de kunder, der kan se forskellen på, hvornår noget er ganske fornuftigt, og hvornår noget er rigtig godt!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TT Tekstforfatter:

Nej tak, ikke til de lønninger - det har jeg sgu været tekstforfatter for længe til. Big Smile

Jeg går efter de kunder, der kan se forskellen på, hvornår noget er ganske fornuftigt, og hvornår noget er rigtig godt!

For det første er der faktisk mange der får en fin betaling, men det kræver at de gør en indsats for at forklare hvorfor de skal have mere end amatøren. Gør man det, så kan man ofte få fin løn for sit arbejde.
Så er der andre der laver 5-10 opgaver billigt, for at bygge et godt cv og det er god fornuft.
Men vi skal ikke kapre debatten til det her, så jeg stopper her :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:58

Kasper:

Jeg vil gerne have lov til at anbefale Dennis Larsen her. Han har hjulpet mig med lidt redesign af en webshop og det har han gjort helt perfekt.

Han er god til at overholde tidsplanen og han har selv en masse ideer.

Skriv til ham og hør om han ikke kan hjælpe dig

Jeg fandt ham igennem Amino Freelancer hvor jeg udbød en opgave som han bød på og fik. Det har nu gjort at hvis jeg skal have lavet noget, så er det ham jeg vælger.

Link til hans Amino Freelance profil

http://www.amino.dk/freelancer/user/7ad4f10b-3b51-4d27-a594-f29d5c7f6c0f.aspx

Læg mærke til hans Rating, det er ikke helt tilfældigt :-D

Go jagt :-)

Helt enig, han har designet www.sikkerup.dk til mig, og jeg er MEGET tilfreds. 

Hvis man ikke mener kvaliteten er tilstede, så har man ikke fået løst opgaver på freelance endnu.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:59

Martin Thorborg:

TT Tekstforfatter:

For det første er der faktisk mange der får en fin betaling, men det kræver at de gør en indsats for at forklare hvorfor de skal have mere end amatøren. Gør man det, så kan man ofte få fin løn for sit arbejde.
Så er der andre der laver 5-10 opgaver billigt, for at bygge et godt cv og det er god fornuft.
Men vi skal ikke kapre debatten til det her, så jeg stopper her :-)

De bedste hilsner

Martin

Fair nok!

Stopper også her. God weekend!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 23:47

HAHA!

Nå, men jeg brugte amino freelance, og skal siges at jeg allerede har fundet ud af det hele!

Ved virkelig ikke hvad f*ck jeg skulle gøre uden Amino ;-)

God weekend allesammen!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)