Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ host til 6.000+ besøgende brugere om måneden

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg søger en alternativ host til UnoEuro, som jeg ellers har været godt tilfredse med længe. Det er mest grundet de sidste to liveblogs som vi har drevet på GearNYT.dk, at jeg overvejer at skifte, grundet serveren ikke har kunnet klare presset, der i forbindelse med dette, gik ned og lukkede en masse brugere ud.

Lige nu er der ca. 6.000 unikke brugere om måneden, men da siden oplever konstant fremgang, skal den kunne holde til mange flere, men især mange online på samme tid. 

Jeg vil høre om nogle af jer kan anbefale en alternativ host, eller måske endda selv har et godt tilbud til mig? Det skal lige siges, at siden lige nu ikke har en ret stor indtjening, og jeg derfor ikke har det vildeste budget. :-)

Håber at høre fra jer!

Vh. Daniel.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 09:59

hmm.. wannafind? redhost? 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:21

Jeg kan sætte et webhotel/mini server op til dig som kan klare omkring 1 mil - 1.2 mil om måneden.. Skriv en PM hvis du er interesseret

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:21

Ver det ikke en ide at ligge det på en virtualhost i stedet for? de kan fåes i rimelig kvalitet til 8-10 euro

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 10:23

Jeg kan anbefale Meebox.net som har nogle super gode tilbud.

Best regards

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 10:43

Kim Boldig:
Jeg kan anbefale Meebox.net som har nogle super gode tilbud.

Mit forslag vil også være Meebox (én af deres Pro-løsninger) - eller ActiveWebs (som Amino eksempelvis benytter).

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 11:15

Jeg vil også anbefale Meebox.net med deres Pro løsning, der burde du ikke komme til at få nogen problemer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:19

jeg har lagt min side på https://meebox.net/da/webhoteller/professionelt-webhotel jeg vil mene den billigste er nok til dig , min side stripdanmark.dk ligger på den ordning af deres pro hoteller og på min side er der en del flere billider på siden

det der trækker GB trafik er altså ikke mange besøgene, det der er afgørende hvad gør brugerne klikker de på billider og videoer og vis der ikke er store mængder det skal folk være ekstrem aktive før det trækker GB trafik

Derved det afgørende er ikke besøgene med hvad brugerne gør på siden , hvad der så trækkes af trafik

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 13:39

Hej alle,

Mange tak for svarene, det glæder mig at i vil hjælpe med det. 

Så vidt jeg kan se, skulle MeeBox Pro være lige det jeg skulle bruge, så vil da kigge på det :-)

Ha' en god søndag,

Daniel

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)