Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøse drop-shippers søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Indledningsvis skal jeg kort udtrykke mit ønske for at indgå aftaler med seriøse og veletablerede drop-shippers angående online salg på forestående custom shop udviklet i uCommerce til Umbraco platformen.

Hvis det lyder som noget du/i kan bidrage med, så kan jeg hermed oplyse at jeg til dagligt arbejder som grafiker og marketingsansvarlig for en større dansk webshop med omsætning på 30+ mil. Derudover arbejder jeg hver eneste dag med SEO og Adwords opsætning / opdatering og har derfor den indsigt der kræves for at markedsføre dine / jeres produkter online uden "beskidte" tricks. Læs: Der værnes om jeres produkter i henhold til jeres ønsker.

Jeg vil stå bag den tekniske del, samt udvikling og design af shoppen og planen er at min partner skal varetage kundehåndteringen og den daglige drift. Hun er uddannet salgsassistent og strøg direkte ind som bestyrer efter endt elevforløb og har senest været butiksbestyrer hos Vero Moda. Hos os kommer kunden ALTID i første række.

På den baggrund ville det være oplagt hvis vi kiggede til modens verden, men det er bestemt ikke et krav, dog, naturligvis, det mest nærliggende.

Byd ind hvis det var noget for jer at få en meget seriøs spiller igang med jeres produktsortiment - alt, undtagen hardware, har umiddelbar interesse.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

PM's er naturligvis også helt ok hvis i måtte ønske dette. Har allerede fået et par henvendelser den vej.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg er på nuværende tidspunkt ved at gennemgå en praktikperiode (afsluttende) for en Tysk virksomhed.