@Christopher Sådan noget skal man ikke blive sur over. Det er jo din mening, og mange vil sikkert give dig ret. Jeg har haft en template med både joomla og med wordpress. Personligt er jeg glad for det simple. Det skal være nemt, og man skal med det samme kunne se hvad man skal trykke på for at komme videre. Oprindeligt var det kun en side der kunne beregne det billigste abonnement for dig, og det var rigtig bøvlet at få SQL og PHP til at spille ordentligt sammen med joomla/wordpress. Indtil videre så har du jo ret, for den har ikke konverteret en eneste besøgende endnu. :-) Derudover læste jeg mig til at det var et problem med joomla og wordpress i forhold til søgemaskinerne og derfor besluttede jeg at lave den selv. - Det giver også lidt større frihed i forhold til når den forhåbentlig bliver lidt mere automatiseret.
Har du selv lavet noget affiliate der har givet fornuftigt afkast, og hvordan? Alle tips modtages med glæde. |
Hej Tommy
Som regel giver et professionel design og en placering som nummer 1 på google, vil give en del afkast :) Og selvfølgelig at nichen er god nok :)
- Emil