Hej Første affiliate side v. 2. :-) Så har jeg lavet en ny version af Telefinten.dk Konstruktiv kritik ønskes. Og utålmodig som jeg er vil jeg gerne høre fra nogle af "affiliate hajerne" om den overhovedet vil kunne komme til at konvertere fornuftigt hvis det lykkedes mig at få drevet noget trafik ind på den. Dette bringer mig til spørgsmål nr. 2. Indtil videre er det kun venner og bekendte der tæller på statistikken. Jeg har lavet en FB-side til den, hvor jeg er begyndt at skrive lidt nyheder for de få stykker der har været forbi der. I dag er twitter så blevet beriget med endnu en konto, der selvsagt ikke følges af andre end mig selv. :-/ Indtil videre opdaterer jeg den manuelt, men tænker at lave et system der gør det lidt lettere(Læs : næsten automatisk) Er der nogen der har erfaring med brug af godt og BILLIGT web-scraper software? På forhånd tak for jeres tid. Tommy,- |
Hej Tommy
Ok fin side, dog er der et eller andet galt med dit logo lidt somom at en transparrent gik galt..
Hvilke keywords har du lagt dig på? Det er et alt for svært produkt at komme frem i google på!
- Emil