Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside med salg af dæk og fælge

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg kunne godt tænke mig at få lidt feedback på vores nye hjemmeside med salg af dæk og fælge: www.alu24.dk

Alt kritik, ideer mv. modtages meget gerne.

Hvis i kunne komme med nogle kommentarer til designet, brugeroplevelsen/brugervenligheden, formuleringer på sitet eller andet vil det være ydert værdsat.

Mvh

Casper 

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 17:11

Synes det er en flot enkel side og det kan jeg rigtig godt li', farverne er friske og ikke nogen farver man ikke kan holde ud af kigge på, det er jo positivt :-).
Siden viser med det samme hvad det handler om og så er det bare at gå igang. Så god "call to action" synes jeg på forsiden. 

Kan ikke rigtig finde ud af om jeg kan lide din skrift type på forsiden, der hvor du beskriver siden, er måske lidt kedeligt. Der kunne man godt pifte forsiden lidt op synes jeg, eller ligge det under en "om os" side.

Men held og lykke med siden.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:18

Lækkert design :-)

Jeg synes dog forsiden er alt alt for kedelig og ville hurtigt gå væk igen.

Der skal være fælge og damer i meget lidt tøj :-)

Evt bare fælge og en lækker vogn

mikkel

Fra Vojens
Tilmeldt 13. May 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 17:26

Synes den er rigtig flot, mangler som en anden skrev en fed bil, flotte piger og fede fælge.Jeg vil foreslå en funktion hvor man kan indtaste sit registreringsnummer i stedet for at skulle vælge bil model og årgang. /Tommy,-

Indehaver http://CodeByProxy.com

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 17:41

Designet er udemærket, men forsiden fanger mig ikke. Du burde have f.eks. en karrusel på forsiden som viser nogle særlige tilbud, eller måske de mest solgte fælge. 

Det er vigtigt at du inspirere dine køber til at få fortaget et køb, og de drop downs du har i toppen, kræver næsten at man ved hvad man vil have. Nogle gange vil man bare gerne blive inspireret.

En anden idé kunne være at lave en blog, med guides og anbefalinger til dæk, dækskifte etc.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:57

Mangler et logo der om dæk og fælge 

Skrifttypen siden lidt for lys til en lys baggrund vælge sort tekstfarve til hvid baggrund derved hurtigere at læse teksten 

info siden der er kun 2 linjer tekst 

• lav der lidt om jer 
  • firma info telefon nummer cvr nummer kontaktformular 
kontakt siden lig også der en kontaktformular 
Mere interne links på siden med sider forklare hver enkel ting bedre dette giver en del i google , med kryds links egen siden desuden forstår folk mere hvad du levere.
Er kun brugt en størrelse overskrift på siden husk 1 overskrift hver siden h1 og under titler h2 h3 h4  dette gør siden mere overskuelig og brugervenlig 
Titlen til google er den samme hele siden igennem udnyt google viser 67 tegn og for mere udbytte lav alle titler unikke hver side , det kan være det sidste ryk for en plads op at der er unikt alle siderne i titlerne .
Helhed ser sådan okay ud , giv den fuldt ud iværksættere energi 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 23:50

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 00:00

Jeg faldt lige hurtigt over to ting...

Den første er mht. brugervenligheden: Jeg kan godt lide, at man ikke behøver trykke "søg", når man nu har indtastet alle informationer (dovenskaben længe leve), men at den blot kommer med resultatet.

Den anden er i den mere nørdede skala: Kunne det ikke være en idé, at der også var mulighed for at søge på hastighedskoder + at man kunne søge på dækmærke uden først at udfylde de andre informationer?

Afslutningsvist vil jeg bare sige tillykke med siden - den ser rigtig fin ud (og jeg har så intet problem med de manglende let-påklædte damer Stick out tongue)

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:54

Hej Casper

Jeg synes det er et rigtig fint site - simpelt og overskueligt. Og ikke for "kliché-fyldt" med letpåklædte damer og lignende Wink

Jeg undrer mig lidt over, at forsiden og "Søg dæk og fælge" har samme indhold. Det er fint, at søgemuligheden er på begge sider, men jeg ville ændre teksten på "Søg dæk og fælge", så der ikke står det samme på begge sider. Der er sikkert nogle kloge mennesker, der ville sige noget om duplicate content, men jeg ved ikke meget mere om det, end at det er ikke er godt Smile

Det er ikke tydeligt, hvorfor man skal logge ind på telefonordre-siden. Måske du kunne tilføje noget tekst der. Generelt ville jeg tilføje mere tekst på samtlige sider, da den fremgår ret tom. Det er egentlig kun på forsiden og "Søg dæk og fælge", at der er fyldt helt ud. Så arbejd lidt mere med noget tekst.

En ting jeg også bider mærke i, er at teksten er lysegrå på endnu lysere grå baggrund. Der ville jo gøre teksten mørkere endnu. For når teksten i forvejen er ret lille, så bliver det endnu sværere at læse på den lyse baggrund.

Men ja, flot site. Held og lykke med det Smile

Mvh,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)