Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se landskamp Cypern-Danmark - men HVOR?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

John J:

Er det egentlig ikke lidt mærkeligt, at noget så nationalt som en landskamp ikke bare gratis at se for enhver, altså ind over den almindelige licens?

Det minder mig lidt om tidligere tiders landskampe: Når kampen var færdig, og det passede med bus og tog, kunne man lige nå hjem og se tv's EEN TIMES uddrag af kampen - og Gunnar Nu Hansen kommenterede, men han kommenterede så lidt, at man fik mistanke, om han mon var faldet i søvn! Gud fader, hvor var det kedeligt! Og nu... NU er han faldet i søvn!

Så vil jeg hellere betale for at se kampen! I dag er der lidt mere gang i den, når tv transmitterer optakt, kamp og efterfølgende analyser!

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 16:52

Poul Madsen:

O'Leary's? Lyder som en irsk pub! Irske pub'er har altid storskærme, og forhåbentlig har de irske pub'er i Danmark det også, så det lyder som et snusfornuftigt forslag, tak!

Det er ikke specielt irsk over det. Men de viser de fleste fodbold kampe, det er et fint sted - ligger centralt på hovedbanen (Ligger nede i det hjørne ved Forex og Dominos)

Drikkevare er ikke specielt billigt, og maden er ikke noget at råbe hurra for. Men der er altid god stemning og mange tv'er der viser kampen Og 2 storskærme (Skal ikke kunne sige om de bruger begge til DK kampen, men kan ikke forestille mig andet)

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 16:56

Poul Madsen:
Så vil jeg hellere betale for at se kampen! I

Det har nu altid kostet at se en landskamp i TV.

Når du refererer til Gunnar NU, så er du altså også ved at være tilbage til sort/hvid TV Smile

Anyway. Er interessen for landsholdet lige så stor i dag, som da kampene blev sendt under den ordinære licens - Jeg tror det ikke. Men hvad ved jeg.

Mvh. John.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:01

John J:

Når du refererer til Gunnar NU, så er du altså også ved at være tilbage til sort/hvid TV Smile

Ja, netop! Gud fader, hvor var det kedeligt. DR viste altid TV-avisen kl. 19.30-og-nul-DUT! og derefter var der TV-teatret! (okay, lidt overdrevet, for der var osse andre udsendelser) Kors! Sverige havde 2 kanaler, men hvis man boede vest for Roskilde, kunne man ikke se SVT! Gud fader, hvor må det have været kedeligt. Tænk, at være henvist til een kanal! Jeg boede heldigvis i Lille Værløse.

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 18:03

En måned på Sputnik til 0 kr. eller 3 mdrs. abonnement til 1 kr.!

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Tilmeldt 7. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:13

Forkasteligt.Vi betaler til alt andet også. Sælger nok snatrt tv'et. :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Denne tråd gør at vi i dag slår brugerrekord på Amino.
Mere end 2.000 har fundet den via Google, så tak for det :-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:21

Martin Thorborg:

De bedste hilsner

Martin

Stor tak til Povl!

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:24

Martin Thorborg:

Rigtig flot, kan du stadig ikke li' fodbold :-)

/Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:33

Martin Thorborg:

Orv, mand! Det er nok alle de, der har ledt efter et sted at se landskamp og har søgt på Cypern og Danmark!

Tak til Mark MK for forslaget om O'Leary's. Desværre var det en nitte; der var sort med mennesker. Men hos The Globe i Nørregade kunne jeg kante mig ind. Heldigvis for det, for det var jo et herligt resultat! Det er andre tider nu, heldigvis, end dengang Danmark altid tabte landskampe i Idrætsparken. 1-3 til Skotland, 1-2 til Polen osv osv. Vi tabte også altid til Sverige! Gud fader, hvor var det kedeligt!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)