Danmark spiller i aften landskamp mod Cypern, og den kamp vil jeg mægtig gerne se. Er der nogen her på amino med en idé om, hvor man kan se kampen?
Nu har jeg ikke tv (okay-okay, det er mer' end kikset, men sådan ER det!), og jeg bor i Hørsholm, og Hørsholm er desværre en så umanérligt anstændig by, at der ikke er et ærligt værtshus i miles omkreds! (DET er vist osse kikset!).
Der er garanteret mange steder *) i København, hvor man kan se kampen på stort tv/storskærm, men jeg kender bare ik' nogen steder. Nogen her, som gør det?
*) steder = værtshus, café... et bordel er heller ikke af vejen...
O'Leary's? Lyder som en irsk pub! Irske pub'er har altid storskærme, og forhåbentlig har de irske pub'er i Danmark det også, så det lyder som et snusfornuftigt forslag, tak!
Synes måske det ville være mere mærkeligt at lovgive på området. Men ja, når nu vi betaler for public service, så burde nogle af pengene måske gå til at sikre en kamp som denne, når nu så mange mennesker har interesse i at se den.
Der er i øvrigt stor chance for at Kanal 9 får flere seere til landskampen, end DR1 gør i samme tidsrum til "skjulte stjerner", et program der i forvejen kæmper hårdt med "vild med dans" om seernes gunst.