Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Livechat

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lene,

Jeg sidder lige og læser denne efterhånden halvgamle tråd igennem...
 
Jeg tror, som du selv er inde på, ikke at livechat er den rigtige løsning for jer. Jeg har engang set en løsning, hvor der poppede en kontaktformular op, hvis man afbrød en igangværende ordre. I denne formular kunne man så sende et spørgsmål til virksomheden, og skrive årsagen til at man afbrød ordren.
 
Jeg tror at sådan en løsning passer bedre til din shop, for så kan du svare på spørgsmålene når du har tid til det.
 
mvh Carsten
Fra 3060 Espergærde
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lene

Jeg kan være lidt i tvivl om vi kan bruge et callcenter. Vi har selvfølgelig alt vores babytøj, der er forholdsvis let at vejlede omkring, men vores speciale er jo for tidligt fødte børn, og vil et sådan callcenter kunne rådgive omkring hvad et barn har brug for, og hvilken størrelse det skal bruge når det vejer 1200 g. og er født 2½ måned for tidligt?

 
 
Jeg forstår din usikkerhed... det er ikke småkager jeres kunder vil hà svar på!
 
Løsningen kan være, en sygeplejeske - eller en elev. Selv en stud. phD :-)
 
En der enten arbejder som frivillig - for en god sag, eller måske i et studenter ansættelsesforhold?
 
Måske kan I finde en ældre - og moden kvinde, der er gået på efterløn? Tror bestemt, der sidder en person, med netop disse kompetancer, der brænder for at give noget. At gøre noget nyttefuldt. Måske 1 time om dagen... ?
 
Well, jeg vil vil med interesse følge med her på sidelinjen.
 
Børn er og mit hjerteblod. Og de er livets salt.
 
En dejlig dag til dig.
 
Med kærlig hilsen
Maya Christin
 

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/16/2006 8:29:44 AM Forfatter: Lene Thorsager

Hej Martin

Det lyder rigtig interessant det du kan tilbyde. Lige for tiden må vi prioritere således, at vi begge to arbejder ved siden af, så vi er ikke ''i butikken'' hele dagen. Derfor kan vi ikke selv bruge et Live-chat system lige nu.
Jeg kan være lidt i tvivl om vi kan bruge et callcenter. Vi har selvfølgelig alt vores babytøj, der er forholdsvis let at vejlede omkring, men vores speciale er jo for tidligt fødte børn, og vil et sådan callcenter kunne rådgive omkring hvad et barn har brug for, og hvilken størrelse det skal bruge når det vejer 1200 g. og er født 2½ måned for tidligt? Hvad kan et callcenter omkring E-service præsis tilbyde?
Hilsen

Hej Lene.
 
Tak for din interesse.
Som tidligere omtalt, er det i sin spæde start, men forløbet kunne se således ud.
 
1. Vi aftaler rammerne for selve servicen.
                - Skal servicen begrænses til at omfatte info. som allerede står på   hjemmesiden?
                - Skal servicen omfatte generel rådgivning, skal vi finde specialist hjælp?
 
Hvis vi taler om først nævnte, vil vi gennemgå historikken med jeres virksomhed, hvilke spørgsmål I som oftest modtager og hvilke problemstillinger I som oftest møder i jeres dialog med de besøgende.
 
Hvis vi taler om sidst nævnte vil det være min hensigt, at finde arbejdskraft, som svarer overens til de krav I måtte stille.
 
En sygeplejestuderende med praktik på neonatalafdelingen kunne være et forslag, som også er nævnt i tråden af Carsten
 
Jeg holder også selv mest på, at jeres hjemmeside ville brandes godt igennem en sød og venlig ekspedient med erfaring indenfor for tidligt fødte børn. Det vil skabe troværdighed og tillid, hvilket jeg mener er utrolig vigtig, når vi taler om de små størrelser ( Jeg fik selv en søn i feb. 2005)
 
Jeg tror også, at jeres forretning kan styrkes af at have gode kunderelationer og dermed en høj dialoggrad med de besøgende. ( i princippet kan man sige, at det jo gælder for alle)
 
Vi kan opsætte servicepakken således, at servicen er tilgængelig indenfor en given periode med høj trafik, hvor I ikke selv kan være tilstede. I det tidsrum hvor servicepakken ikke skal gælde, vil dette evt. ikke være synligt for den besøgende.
 
Meningen med E-service Callcentret er; at I selv kan definere omfanget og begræsningen af servicen og tidsrummet.
 
Eks.:
Hvis Martin Thorborg gerne vil have, at vi bruger 4 timer om aftenen på at besvare simple e-mail henvendelser omkring Spamfighter i stedet for hans dyre teknikere for at nedbringe ventetider og øge kundetilfredsheden, så gør vi det.
 
Hvis Sonofon gerne vil have, at vi besvarer simple forespørgsler vedr. abonnementspriser og andre simple spørgsmål for at lette presset på kundeserviceafdelingen...så gør vi det.
 
Så hvad E-service Callcentret præcist kan tilbyde er teknologi og rammerne for en effektiv online kundeservice tilpasset jeres behov og serviceniveau.
 
Så ring eller skriv jeres krav til mig, og så finder vi en løsning på, hvordan servicen kan håndteres.
 
 
Martin Kragh
mc ( snabela) instant-reply.dk
 
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Orv...
 
Hej Carsten
 
Jeg så lige dit indlæg vedr. en popupboks, når en kunde forlod en ordre bekræftelse.
 
Vi har et samarbejde med InstantService, som tilbyder livesupport, men derudover har et fantastisk værktøj kaldet InstantInvite, som netop kan tilpasses til at gøre forskellige ting baseret på den besøgendes adfærd.
 
Her kunne man eksempelvis sætte systemet op til at starte en popupboks, hvor man kunne invitere til en chat-session, hvis man er online, og hvis man er offline, kan den sættes op til at sende en popupboks med en e-mail formular.
 
 
 
Fra Tranbjerg
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Et alternativ kan være at når kunden fx. afbryder sit køb kan du lave en info boks hvor kunden kan blive kontaktet telefonisk imellem xx-yy.

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lene,

 

Hvis du vil udnytte dit web-site 100% så tag et kig på den foelgende side, her tager andre hånd om alle der har interesse i dine produkter, sender dig en e-mail med en kvalificerede ny kunde, service er 24/7, 7 dage om ugen, 365 dage om året.

 

www.nearshoreagents.com

 

Lad mig vide hvis du har brug for mere information.

 

Lars B Christiansen


Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lene.

 

Nu kunne jeg se, at tråden blev vækket igen.

 

Har du overvejet at lave en online tema-aften, hvor besøgende via Internettet kunne få et lille kort foredrag om for tidligt fødte børn.

 

På den måde ville du kunne give dine besøgende en brugbar viden, som de kan bruge, når de handler i din webshop. Derudover vil de jo også etablere en relation til dig - og opfatte dig som en ressource indenfor dette område.

 

Deltagerne ville kunne stille dig spørgsmål, og svarene vil kunne vises for alle deltagerne.

 

Skriv en pm, hvis du vil høre mere om ideen og løsningen

 

 

 

 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)