Hej Emil, Har et screenshot hvor jeg har hævet 1,100 EURO. svarende til små 8000kr. på ca 14 dage, as far as i remember. Send en mail, så får du billedet. mvh Seiven. |
send til admin(A)e-sorensen.dk
Hej Emil, Har et screenshot hvor jeg har hævet 1,100 EURO. svarende til små 8000kr. på ca 14 dage, as far as i remember. Send en mail, så får du billedet. mvh Seiven. |
Thanks for some great feedback, phillip! - will consider to move the mail plugin. - the one click away, is you have to clik on the slide named; "Earn 6000kr or more". There is alot of english stuff going on, i actuelly dont know how to change that. Again thanks for the feedback, and 5 stars for your time! __________________________________________________________________________________ Emil: jeg har sendt dig en mail, skriv hvis du vil have flere billeder. |
Lyt til en der har været i surebet/arbitrage branchen i 10 år. Drop det. Spild af tid Du er 8 år for sent ude. Din service kan nemt erstattes med www.surebetbookies.com Fyldt med stavefejl, virker som en teenager der har lavet siden. |
Det tror jeg ikke du har ret i! |
Thankyou for the reply! You have to translate the .po file using poedit (google it) or we can give you a quote/ do it for you |