Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmesiden: sikkerodds.dk

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om det er meningen, eller om jeg har misforstået noget, men har lige en kommentar til et afsnit på den forside:

"Jeg har streget bookmakernes navn ud, mit bruger ID, samt noget af det beløb.

Hvis i vil sende nogle billeder ind, af hvor meget i har tjent. Skal i gøre det samme af hensyn til jer selv, og bookmakerne.

http://imageshack.us/photo/my-images/834/nordicsaldo.png/

Her er et screenshot af at jeg kunne hæve fra en a bookiesne

De næste screenshot viser hvordan jeg vinder uanset hvad.
http://img692.imageshack.us/img692/5568/betfair1.png
http://img59.imageshack.us/img59/5428/nordic3.png

Jeg kan blive ved med at poste, men vil hellere have nogle screenshots fra sidens brugere. Så hvis i har nogle send dem til Kontakt@sikkerodds.dk"

---

Du skriver, at du har streget bookmakernes navn ud, men på dine links står der hhv. "nordic" samt "betfair". Bare lige en heads up hvis det var en fejl Skype-Smile

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 13:18

Frederik Skøt:
Lidt feedback på dit domæne: er der ikke lidt grammatiske fejl i domænet? Burde det ikke enten hedde sikkertodds.dk eller sikreodds.dk?

Jo det burde det, men jeg synes www.sikkerodds.dk lød bedst.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 13:20

Sander:

Ved ikke om det er meningen, eller om jeg har misforstået noget, men har lige en kommentar til et afsnit på den forside:

"Jeg har streget bookmakernes navn ud, mit bruger ID, samt noget af det beløb.

Hvis i vil sende nogle billeder ind, af hvor meget i har tjent. Skal i gøre det samme af hensyn til jer selv, og bookmakerne.

http://imageshack.us/photo/my-images/834/nordicsaldo.png/

Her er et screenshot af at jeg kunne hæve fra en a bookiesne

De næste screenshot viser hvordan jeg vinder uanset hvad.
http://img692.imageshack.us/img692/5568/betfair1.png
http://img59.imageshack.us/img59/5428/nordic3.png

Jeg kan blive ved med at poste, men vil hellere have nogle screenshots fra sidens brugere. Så hvis i har nogle send dem til Kontakt@sikkerodds.dk"

---

Du skriver, at du har streget bookmakernes navn ud, men på dine links står der hhv. "nordic" samt "betfair". Bare lige en heads up hvis det var en fejl Skype-Smile

Det er selvfølgelig en fejl, og en klodset en af slagsen. Det vil der blive ændret på i weekenden. Tak for det.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:25

For det første kræver det at du ligger 1 kilo eller 2 også skal du spille på et spil f.eks 10 gange med de 1000 kr før du kan hæve den. Og ligemeget hvor god man tror man er, så kan det ikke lade sig gøre. Tror at omkring 5% af dem der spiller vinder over bonussen.

Det er et scam og kan ikke lade sig gøre.

Synes ikke den "grå" nuance henvender sig til sport.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 13:34

trymeOUT:

For det første kræver det at du ligger 1 kilo eller 2 også skal du spille på et spil f.eks 10 gange med de 1000 kr før du kan hæve den. Og ligemeget hvor god man tror man er, så kan det ikke lade sig gøre. Tror at omkring 5% af dem der spiller vinder over bonussen.

Det er et scam og kan ikke lade sig gøre.

Synes ikke den "grå" nuance henvender sig til sport.

- Emil

Nu ved jeg du også trollede rundt i den anden tråd, som sagt er det ikke rocket sience, og ja du skal investere 1000-2000kr, det står der også på siden.

DU har iøvrigt slet ikke forstået konceptet. Det kan sagtens lade sig gøre. Det jo ingen gang svært, men så igen, du tror heller ikke på value og andre odds ting.

angående den grå nuance, så tror jeg også jeg ændre den og sætter nogle sports billeder ind. Som der blev skrevet før

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:57

Tror skam på value men det er ikke alt afgørende. Hvis dit såkladte "system" virkede ville bookmakerne blive fattige, og derfor virker de ikke.

Du kan overbevise mig hvis du viser mig at du har lavet et withdrawl med 6000 kr på en måned.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ganske enkelt hvordan kan du lave garantier at det er pengene fordobles det indsættes i dette spil system , det forklare siden ikke , udover alle andre der tilbudt det samme snyder , men det gør du ikke som jeg læser det . ellers er det meget dårligt videre formidlet på siden , derved misforstår man dit budskab.

Vis det ikke er korrekt forstået , må teksten omskrives derved færre misforståelser , dette kunne få folk til at forstå hvad er det du vil videre formidle videre , for sådan set lyder det godt , hvad du vil , men dt positive budskab bliver ikke formidlet og man kan forstå det.

Da siden er krævende hvad der skal forstås på den er det vigtigt der er flere søge muligheder på siden , mere krydslink på siden altså interne struktur på siden.

Der lister der forklare hvad er du vil ud 

Billleder og grafer også vigtig dette aspekt , gør man lettere forstår dit budskab 

Artikler du har formidlet ud linker du til vigtigt, du skaber omtale omkring dit produkt.

Social markedsføring vigtigt med facebook knapper, twitter , google + og meget , da emmet er et omstridt med masser negative energi er det vigtigt få andres mening og gerne mine venner eller en anden person kan spørge end dig.

Videoer vigtigt på siden .

Budskabet rammer ikke plet , da det forvirre meget på siden , derved gennemtænk hvordan kan troværdigheden bygges op og der de social elemter vigtigt lige fra amino.dk og videre alt hvad du kan ligge ud på siden jo mere øges troværdigheden.

Du skal sætte dig den stol tænk hvad tænker om emmet , derved kan du vende et emme der omstridt til din fordel , da det kræver en masse ting for det lykkes .

Brugers mening vigtigt derfor vigtigt alt er på siden kommentar bruger og google + knapper og alt andet.

Andres blogger end dig , kan øge troværdigheden du kanogså lave et forum med logo ind du godkender der behøver ikke være 1000 bruger , du kan også krydslink med andet og motivere folk til oprettet sig .

en fordel med et CVR nummer på kontakt siden vis det haves , det skaber lidt mere troværdighed omkring dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 15:36

Mikael christiansen:

Ganske enkelt hvordan kan du lave garantier at det er pengene fordobles det indsættes i dette spil system , det forklare siden ikke , udover alle andre der tilbudt det samme snyder , men det gør du ikke som jeg læser det . ellers er det meget dårligt videre formidlet på siden , derved misforstår man dit budskab.

Selvfølgelig er det ikke ved alle bookmakerne at pengene fordobles, nogen giver jo kun en 50% bonus. Ydermere er der ikke rigtigt lavet nogle sider om det her, da man sådan set ikke for så meget ud af det. - men ja man kunne hurtigt gå hen og tro det var scam, men hvis man læser det kan man godt finde meningen bag.

Mikael christiansen:

Vis det ikke er korrekt forstået , må teksten omskrives derved færre misforståelser , dette kunne få folk til at forstå hvad er det du vil videre formidle videre , for sådan set lyder det godt , hvad du vil , men dt positive budskab bliver ikke formidlet og man kan forstå det.

Da siden er krævende hvad der skal forstås på den er det vigtigt der er flere søge muligheder på siden , mere krydslink på siden altså interne struktur på siden.

Hvordan forstod du budskabet? meningen er jo at man gennemspiller bookmakernes bonuser og kan hæve dem ud. det sker ca 1/5-1/6 gange at man gennemspiller dem til limit. så alt i alt et solidt overskud.  

Jeg syens ikke der har været behov for flere krydslink, da siden ikke er særlig stor, og hvad skulle der blive søgt på, ved en søge funktion?

Mikael christiansen:

Billleder og grafer også vigtig dette aspekt , gør man lettere forstår dit budskab 

Artikler du har formidlet ud linker du til vigtigt, du skaber omtale omkring dit produkt.

Social markedsføring vigtigt med facebook knapper, twitter , google + og meget , da emmet er et omstridt med masser negative energi er det vigtigt få andres mening og gerne mine venner eller en anden person kan spørge end dig.

Budskabet rammer ikke plet , da det forvirre meget på siden , derved gennemtænk hvordan kan troværdigheden bygges op og der de social elemter vigtigt lige fra amino.dk og videre alt hvad du kan ligge ud på siden jo mere øges troværdigheden.

Du skal sætte dig den stol tænk hvad tænker om emmet , derved kan du vende et emme der omstridt til din fordel , da det kræver en masse ting for det lykkes .

Brugers mening vigtigt derfor vigtigt alt er på siden kommentar bruger og google + knapper og alt andet

Der ligger mange gode råd, selvfølgelig vil jeg promovere via network som facebook osv. - og en video, det en god ide!

tak for det lange svar, og 5 stjerner til dig!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:06

Seiven:

Mikael christiansen:

Selvfølgelig er det ikke ved alle bookmakerne at pengene fordobles, nogen giver jo kun en 50% bonus. Ydermere er der ikke rigtigt lavet nogle sider om det her, da man sådan set ikke for så meget ud af det. - men ja man kunne hurtigt gå hen og tro det var scam, men hvis man læser det kan man godt finde meningen bag.

Mikael christiansen:

Hvordan forstod du budskabet? meningen er jo at man gennemspiller bookmakernes bonuser og kan hæve dem ud. det sker ca 1/5-1/6 gange at man gennemspiller dem til limit. så alt i alt et solidt overskud.  

Jeg syens ikke der har været behov for flere krydslink, da siden ikke er særlig stor, og hvad skulle der blive søgt på, ved en søge funktion?

Mikael christiansen:

Brugers mening vigtigt derfor vigtigt alt er på siden kommentar bruger og google + knapper og alt andet

Der ligger mange gode råd, selvfølgelig vil jeg promovere via network som facebook osv. - og en video, det en god ide!

Okay en ting fik jeg ikke forklaret godt nok , jeg forstår det sådan set , men som skriver mangler der et troværdigheds løft der kan mange ting gøres og dette skriver jeg lidt om, for det sker i tråden kunne jeg se folk tror ikke grundet det kun er skrevet , derved læser folk og forstår , men folk får skyklapper på og siger det passer ikke, emmet har jo et rimeligt meget dårligt ry , derved vis folk skal tro skal der troværdighed løftes til, mine ideer har jeg prøvet at beskriv i indlægget

Det skal der gøres noget , troværdigheds løft skal der til

folk vil mere tro mere de kan se, de ser nogle de kender , medie opmærksomhed 

videoer der viser hvordan 

bruger kommentar du godkender 

social knapper facebook twitter google  mv

press meddelers med en vinder fakta sket 

gæste blogger  forum del , hvor man spørge andre hvad sket 

jo mere der ligger bag , jo mere kan man se , jo mere forstår, folk for nu tror de det skrevet.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 22:46

Mikael christiansen:

Seiven:

Mikael christiansen:

Mikael christiansen:

Mikael christiansen:

Okay en ting fik jeg ikke forklaret godt nok , jeg forstår det sådan set , men som skriver mangler der et troværdigheds løft der kan mange ting gøres og dette skriver jeg lidt om, for det sker i tråden kunne jeg se folk tror ikke grundet det kun er skrevet , derved læser folk og forstår , men folk får skyklapper på og siger det passer ikke, emmet har jo et rimeligt meget dårligt ry , derved vis folk skal tro skal der troværdighed løftes til, mine ideer har jeg prøvet at beskriv i indlægget

Det skal der gøres noget , troværdigheds løft skal der til

folk vil mere tro mere de kan se, de ser nogle de kender , medie opmærksomhed 

videoer der viser hvordan 

bruger kommentar du godkender 

social knapper facebook twitter google  mv

press meddelers med en vinder fakta sket 

gæste blogger  forum del , hvor man spørge andre hvad sket 

jo mere der ligger bag , jo mere kan man se , jo mere forstår, folk for nu tror de det skrevet.

Det vil jeg arbejde på, at gøre det mere troværdig, tusind tak for alt den tid du har investeret i det her!

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)