Som jeg ser det så prøver du at hæve bonusen. (Bookmaker vinder altid på bonusen, taler af erfaring) Men den kan man ikke hæve før efter et antal spil. Der er ikke noget som et "Sikker Odds"
Også synes jeg ikke om designet eller logoet som ikke engang er trans..
- Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Skift nuværende tema(herunder billeder) ud med, hvad det virkelig handler om, SPORT. Jeres primære målgruppe er ikke modtagelige overfor nuværende tema.
Så jeg ville i stedet fokusere på hvd det egentlig handler om. Det giver et meget bedre og troværdigt indtryk og fremhæver samtidigt Jeres eventuelle kompetencer indenfor området.
Som jeg ser det så prøver du at hæve bonusen. (Bookmaker vinder altid på bonusen, taler af erfaring) Men den kan man ikke hæve før efter et antal spil. Der er ikke noget som et "Sikker Odds"
Også synes jeg ikke om designet eller logoet som ikke engang er trans..
- Emil
Pointen er jo at man gennemspiller bonussen indtil den kan hæves, og så hæver man den.
mangler designet farver, eller hvad er det du ikke kan lide ved det?
Skift nuværende tema(herunder billeder) ud med, hvad det virkelig handler om, SPORT. Jeres primære målgruppe er ikke modtagelige overfor nuværende tema.
Så jeg ville i stedet fokusere på hvd det egentlig handler om. Det giver et meget bedre og troværdigt indtryk og fremhæver samtidigt Jeres eventuelle kompetencer indenfor området.
Fortsat god dag
Meningen er jo ikke det skal være en sportsside, meningen er jo bare det skal give det lille fif og en mail hverdag til nogle kampe med høj værdi. - ikke forum eller noget andet. Men at bruge sportsbilleder, det tror jeg er en rigtig god ide! - tak for det.