Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmesiden: sikkerodds.dk

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg kunne godt tænke mig at få lidt feedback på denne hjemmeside: www.sikkerodds.dk

Det jeg gerne vil have feedback på, er designet, formuleringen. - og så om i moralsk set, synes det er okay at opfordre til at udnytte bookmakerne.

mvh

seiven

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 12:50

Pæn og simpel side, som ser ud til at fungere. Der er ikke så meget indhold endnu men jeg går ud fra det kommerBig Smile 

Jeg har personligt intet imod at spekulere i spil på den her måde, de bookmakerne tager alligevel røven på os 90% af tiden ;)

Har ik sat mig ind i dit system, men kunne være man skulle tage et kig på det !

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 12:55

T.Iversen:

Pæn og simpel side, som ser ud til at fungere. Der er ikke så meget indhold endnu men jeg går ud fra det kommerBig Smile 

Jeg har personligt intet imod at spekulere i spil på den her måde, de bookmakerne tager alligevel røven på os 90% af tiden ;)

Har ik sat mig ind i dit system, men kunne være man skulle tage et kig på det !

systemet er ikke rocket sience, hehe. det bare at spille på alle 3 udfald eller køb og sælg så du får bonusserne fra bookmakerne. 

hehe og det med bookmakerne står der netop :D

tak for feedbacken!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 12:59

Umiddelbart ser den ok ud.. :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 13:00

Kristoffer Hjerrild:

Umiddelbart ser den ok ud.. :)

Tak for det, men er der noget du kan pointere ud, noget du ikke er glad for noget du er glad for?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:04

Som jeg ser det så prøver du at hæve bonusen. (Bookmaker vinder altid på bonusen, taler af erfaring) Men den kan man ikke hæve før efter et antal spil. Der er ikke noget som et "Sikker Odds"

Også synes jeg ikke om designet eller logoet som ikke engang er trans..

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 13:07

Hej Seiven,

Skift nuværende tema(herunder billeder) ud med, hvad det virkelig handler om, SPORT. Jeres primære målgruppe er ikke modtagelige overfor nuværende tema.

Så jeg ville i stedet fokusere på hvd det egentlig handler om. Det giver et meget bedre og troværdigt indtryk og fremhæver samtidigt Jeres eventuelle kompetencer indenfor området.

Fortsat god dag

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 13:08

trymeOUT:

Som jeg ser det så prøver du at hæve bonusen. (Bookmaker vinder altid på bonusen, taler af erfaring) Men den kan man ikke hæve før efter et antal spil. Der er ikke noget som et "Sikker Odds"

Også synes jeg ikke om designet eller logoet som ikke engang er trans..

- Emil

Pointen er jo at man gennemspiller bonussen indtil den kan hæves, og så hæver man den.

mangler designet farver, eller hvad er det du ikke kan lide ved det?

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 13:11

drhl:

Hej Seiven,

Skift nuværende tema(herunder billeder) ud med, hvad det virkelig handler om, SPORT. Jeres primære målgruppe er ikke modtagelige overfor nuværende tema.

Så jeg ville i stedet fokusere på hvd det egentlig handler om. Det giver et meget bedre og troværdigt indtryk og fremhæver samtidigt Jeres eventuelle kompetencer indenfor området.

Fortsat god dag

Meningen er jo ikke det skal være en sportsside, meningen er jo bare det skal give det lille fif og en mail hverdag til nogle kampe med høj værdi. - ikke forum eller noget andet. Men at bruge sportsbilleder, det tror jeg er en rigtig god ide! - tak for det.

mvh

Eric

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 13:13
Lidt feedback på dit domæne: er der ikke lidt grammatiske fejl i domænet? Burde det ikke enten hedde sikkertodds.dk eller sikreodds.dk?

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)