Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelancer ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg ville starte her på amino som freelancer, men syntes ikke helt jeg får nogle opgaver, ved ikke om jeg er for utoldmodig.

Har i hjælp til hvordan man bedst starter, eller hvis i sel er hvordan startede i ?

På forhånd mange tak :) 

Paul Julius Engel - Visually creating your complex thoughts & ideas. 

|Web-designer | It-programmer | Online Marketing & sales|

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 23:46

Hej. skriver lige et par ord til dig og det skal bestemt ikke tages som kritik.

Synes du skal gøre mere ud af din bruger profil hvis du skal finde arbejde herinde.
Du skriver ikke meget om hvad du egentlig har lavet før og hvorfor man skal vælge dig til sine opgaver.

Der er rigtig mange om budet herinde og mange med meget erfaring bag sig.

Tror du skal prøve at få din profil til at skille sig ud, om det så er at skrive en fræk joke eller få dig selv til at lyde interessant er jo op til dig, blikfang er alt herinde, ellers bare keep it up.

Mvh Brian

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Skrevet kl. 00:00

Tak, dvs jeg skal "bare" sælge mig mere og skrive mere konkret hvilke opgaver jeg kan løse ? :)

Nej nej, det skam ingen ond kritik ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 02:14

Se denne video på youtube, hvor Martin fortæller om hvordan man får en masse opgaver!

&feature=channel_video_title

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Skrevet kl. 02:29

Andreas Linde:
Se denne video på youtube

Mange tak. Meget inspirrerende ! Også lidt den stil jeg kører nu, er igang med at få opgave til en frivillige hjemmeside og min plan var hele tiden at starte småt som han anbefaler. Men det er bare hvordan man får det startet herinde. Skal man blive Plus medlem og byde på flere opgaver af en gang ? eller søge specielle opgaver ? :)

Jeg kan jo ikke konkurrere med en med 15*5 stjerner og amino plus og det hele :P

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Linde-media Skrevet kl. 02:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

P.Julius.Engel:

Andreas Linde:
Se denne video på youtube

Mange tak. Meget inspirrerende ! Også lidt den stil jeg kører nu, er igang med at få opgave til en frivillige hjemmeside og min plan var hele tiden at starte småt som han anbefaler. Men det er bare hvordan man får det startet herinde. Skal man blive Plus medlem og byde på flere opgaver af en gang ? eller søge specielle opgaver ? :)

Jeg kan jo ikke konkurrere med en med 15*5 stjerner og amino plus og det hele :P

Jeg synes du skal blive plus medlem. Ikke alene pga. amino freelancer, men også pga. webinars og alle de andre fordele.

Du må ikke droppe amino freelancer endnu. Alene denne badge har gjort at medlemsskabet er betalt, fordi mine kunder kan se at andre anbefale.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Skrevet kl. 03:14

Andreas Linde:
Jeg synes du skal blive plus medlem. Ikke alene pga. amino freelancer, men også pga. webinars og alle de andre fordele.

Tak for tippet, rart at se nogen der har lidt succes med det. :)

• hvordan har du fået dine første kunder? ved at vente "længe" og sætte en "lav" pris ? :)

Kender ikke til de andre plus fordele endnu, men dem læser jeg om her i morgen ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Linde-media Skrevet kl. 12:16

P.Julius.Engel:

Andreas Linde:

Tak for tippet, rart at se nogen der har lidt succes med det. :)

• hvordan har du fået dine første kunder? ved at vente "længe" og sætte en "lav" pris ? :)

Kender ikke til de andre plus fordele endnu, men dem læser jeg om her i morgen ;)

Da jeg startede i starten af januar (officelt), så gik der 2 uger, og så havde jeg fået 2 super gode kunder fra amino, som jeg stadig taler med i dag. Det fik jeg ved at være (hyper)aktiv på amino, og ved at bruge super meget tid på at skrive indhold til min egen hjemmeside. Mine priser var en smule lavere dengang, og det har selvfølgelig også været med til at skaffe kunder, men der findes mange som er endnu billigere, så det handler ikke om pris alene - det handler også om troværdighed! 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)