Til min nye affiliate side om loppemidler har jeg en del tabeller. F.eks. på denne side om loppekur . Problemet er at alle links i tabellen ikke åbner i et nyt vindue og derfor bliver besøgende sendt væk fra siden hvilket måske ikke er så smart. Mit spørgsmål er af en lidt teknisk karakter. Hvor indsætter man f.eks. koden target="_blank" (uden at ødelægge at man får klik/køb registreret) i et link som f.eks. dette (har censureret lidt i linket for god ordens skyld, så linket virker ikke) :
Mvh Simon |
Hjælp til affiliate link?
- 1
Hej Heine, Men også når det er en "køb nu" knap der "indeholder" linket? |
Du kan også lave det som standard på hele siden: <base target="_blank"> |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Det lyder umiddelbart som det er det nemmeste med alle de links jeg har liggende i tabeller. Hvor sætter man koden ind? |
Problemet er så bare, at dine interne links også åbner i nyt vindue, medmindre du vælger at de skal åbne i samme vindue hver gang Jeg plejer at indsætte koden nederst i head og har brugt den en del på affiliatesites uden undersider. |
Nu er jeg ikke så teknisk, men den kan sikkert også indsættes i selve tabellen, så det kun er disse links der åbner i nyt vindue som standard. |
Æv - det lød også nærmest for godt til at være sandt Er der nogen nem vej til at få dem til at åbne i samme vindue hver gang? Gør man det seperat for hver side? Og i så fald hvor? |