Michael fra www.antphilosophy.com har jo skrevet den der super duper guide til at tjene penge på nettet. Jeg kunne ikke være mere lykkelig, selvom der er mange ting, jeg vidste på forhånd. Men det jeg ikke helt kunne hitte ud af var den del med hvordan man researcher det marked, man vil bruge sin tid på.
Nu ved jeg ikke om der er andre der har læst hans e-bog, men på side 24 nævner han SEOQuake hos Google. Hvis man altså indtaster sit søgeord og resultaterne dukker op, så kommer der en liste med blandt andet PR, indgående links (yahoo) og (google).
Dette dukker ikke op hos mig - ærgeligt! Har jeg en gammel browser eller hvordan får jeg fat i den smarte funktion?
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
I firefox, kan du i indstillinger slå toolbaren til, så skulle der gerne komme et lille ikon med SQ og en lille pil ned, tryk på den og så kommer der nogle forskellige muligheder frem. Der kan du vidst vælge at den skal vise det i søgeresultater. :)
Ja du skal bruge firefox, idet SEO quake er et firefox plugin....
Vedr. markedsundersøgelse; der skal som udgangpunkt være mindst 1000 søgninger på et ord, før det kan svare sig at lave en affiliatehjemmeside om ordet.
Vedr. vurdering af konkurrence; du skal kigge på flere ting såsom konkurrenternes:
beklager at have skrevet dit navn forkert i første omgang :-) Jeg har nok været så optaget af alle de gode informationer at jeg har overset den information med firefox, så der må jeg krybe til korset.
Men tak for en meget god e-bog. Er glad for den.
/Lars
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.