Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

analyse af markedet - Antphilosophy har et forslag, men.....

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

... jeg kan ikke finde ud af det!

Michael fra www.antphilosophy.com har jo skrevet den der super duper guide til at tjene penge på nettet. Jeg kunne ikke være mere lykkelig, selvom der er mange ting, jeg vidste på forhånd. Men det jeg ikke helt kunne hitte ud af var den del med hvordan man researcher det marked, man vil bruge sin tid på.

Nu ved jeg ikke om der er andre der har læst hans e-bog, men på side 24 nævner han SEOQuake hos Google. Hvis man altså indtaster sit søgeord og resultaterne dukker op, så kommer der en liste med blandt andet PR, indgående links (yahoo) og (google).

Dette dukker ikke op hos mig - ærgeligt! Har jeg en gammel browser eller hvordan får jeg fat i den smarte funktion?

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Skrevet kl. 18:42

Kan lige tilføje at guiden er super. Download den og bliv klogere. Især når man ikke har arbejdet med det før.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I firefox, kan du i indstillinger slå toolbaren til, så skulle der gerne komme et lille ikon med SQ og en lille pil ned, tryk på den og så kommer der nogle forskellige muligheder frem. Der kan du vidst vælge at den skal vise det i søgeresultater. :)

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 00:02

Ja du skal bruge firefox, idet SEO quake er et firefox plugin....

Vedr. markedsundersøgelse; der skal som udgangpunkt være mindst 1000 søgninger på et ord, før det kan svare sig at lave en affiliatehjemmeside om ordet.

Vedr. vurdering af konkurrence; du skal kigge på flere ting såsom konkurrenternes:

• Page rank
  • Inlinks
  • Antal indekserede sider
  • Antallet af undersider konkurrenten har, der omhandler det pågældende ord
  • Antal gange ordet optræder på konkurrentens sider
  • m.fl.
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Skrevet kl. 08:14

Nå det er firefox, så er det ikke så mærkeligt den ikke dukker op hos mig :-) Tak for hjælpen. Glæder mig til at prøve det.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 08:28

Kan lige tilføje, at addon'et også virker fortræffeligt i Chrome :)

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 11:02

Hej Lars,

Beklager at jeg ikke har set dit indlæg. Selvom du har fået svar, så vil jeg dog være lidt fræk og stikke til dig :)

På side 24 hvor jeg nævner SEO Quake er sætningen:

Det der kræves er, at du har installeret Firefox Browseren og at du efter at have installeret den, installerer et add-on med navnet SEO Quake. 

Mvh
Mikael

P.S. Som Sander siger, så virker den også i Chrome. 

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Skrevet kl. 12:39

Hej Mikael,

beklager at have skrevet dit navn forkert i første omgang :-) Jeg har nok været så optaget af alle de gode informationer at jeg har overset den information med firefox, så der må jeg krybe til korset.

Men tak for en meget god e-bog. Er glad for den.

/Lars

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 12:41

Intet problem. Mit navn bliver stavet forkert oftere end det bliver stavet korrekt, så jeg er vant til det :)

Dejligt at høre at du kan bruge informationerne i ebogen.

Mvh
Mikael 

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:56

Der er mange spændende markeder derude :-)

Lige tillæg Mikael

Er der en ide i en side hvis:

nr 1 på google har pagerank 1 og har 226 indgående link.

Burde de ikke være til at slå på få måneder ?

Håber det er iorden trådstarter :-)

Sidder selv med samme guide ;-)

Og super mange tak for den, bedste ever

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)