Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.tabletgear.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har i et stykketid været igang med at lave en webshop som sælger covers og udstyr til ipad 2.

Dette projekt er mit første, så kunne godt bruge jeres ekspertise til at forbedre min webshop.

Der mangler dog stadig nogle produkter, men de vil komme løbende.

Webshoppen : www.tabletgear.dk

Forslag til forbedringer?

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 18:34

Selvom den primært henvender sig til tablets, så synes jeg da også det kunne være fedt hvis det var muligt at købe covers til iphones og andre smartphones. Personligt har jeg begge dele, og hvis kunne nemt finde på at købe til begge dele hvis du havde et fedt iphonecover også.

Samtidig er det jo med til at give lidt flere produktet.

med hensyn til designet, så føler jeg lidt der mangler en ramme eller noget mere adskillelse mellem billederne, samtidig kunne der nemt være 4 produkter på hver linje på forsiden.

tjek bodylab.dk, det er det jeg mener med adskillelse med ramme, det hele flyder lidt sammen på forsiden for mig. Ved ikke om jeg er alene med det, men synes på grund af det at den virker hurtigt sat op:)

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:24

Hej Anders

Jeg synes det er rigtig fint website, du har lavet.

Det er et fint, simpelt design, og nemt at navigere rundt på. Lækkert med forstørrelsesfunktionen på produktsiderne.

Som Daniel også skriver, så synes jeg det ville være en glimrende ide at tilføje f.eks. iPhone og/eller Mac covers. Men fair nok hvis sitet lige skal køre først, så kan man altid udvide senere Smile

Og igen er jeg enig med Daniel - der kunne fint være plads til 4 produkter ved siden af hinanden på forsiden. Eller også kunne man gøre produktbillederne lidt større, så man slipper for den "tomme kolonne" yderst til højre.

I den øverste fane, hvor der står "Homepage" kunne du med fordel tilføje lidt flere faner - f.eks. "Produkter", "Levering", "Betalingsbetingelser", eller noget i den retning.

I punkterne nederst på siden, "Om os", "Kundeservice" osv. forstår jeg ikke helt pointen med "Avanceret søgning", men måske den giver mere mening, når der kommer flere produkter. Desuden kunne du også godt tilføje lidt mere info under "Om os", så køberne kan få en ide om, hvem der står bag siden. Det giver lidt mere troværdighed, men måske en smagssag.

Men ja, jeg synes det er et rigtig fint site - held og lykke med det Smile

Mvh,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:57

De fleste køber cover når de køber en nye mobil telefon derved mister over 50 % det vil jeg , et større udvalg vil også øge salgs chancen 

gratis fragt ved over 500 kr det er der mange der køre , med men problemet er folk de fleste ikke har 3 flere mobiller og da prisen bliver dyrere hos dig , da man ikke kan købe nok op til de til gratis fragt , vil mange sikkert tage en anden web shop hvor de kan lave det sammenlet køb og opnå denne rabat.

kontakt siden kan jeg ikke se et CVR nummer  det skaber troværdighed og et telefon ligeså det skaber den personlige kontakt.

handelesbetingelserne dem kunne jeg ikke finde på siden , jeg handler ikke steder jeg ikke kan se betingelserne på siden 

udnyt google viser op til 67 tegn , det giver flere klik og større syndelighed .

husk lav interne links struktur på siden hver gang et kerne ord nævnes på siden linker du til en side , der starter med h1 omkring dette kerne , det gør siden mere søgevenlig 

Der er kun brugt h1 på siden , det ville være fordel også at bruge h2 h3 h4 der deler siden op i under emmer derved er siden mere overskuelig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 17:54

Det med cover til iphone, er en rigtig god ide, jeg tænkte lidt på at få en 20 forskellige cover, til en god pris.

Handelbetingelserne vil jeg gå igang med at lave med det samme.

Det med de 67 tegn i google, hvordan får jeg dem lavet i min magento?

Med hensyn til interne link, skal det være i sitemap? Og hvordan bygger man det så op?

Mange tak for inputtene

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:03

Jeg har lige forsøgt at dele siden på facebook, der kom ikke noget billede op, kan det være min browser eller er det siden der ikke er sat op til det.??

Ellers enormt fin side :D

Mvh.
Alexander

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:04

Hvor er menuen med alle varene? :D

Hvor er teksten? Det er det du kommer frem på google med!

Hvor er CVR nummer, og firma adresse?

Betingelser skulle ikke ligge under "Kundeservice"

Når jeg tilføjer vare sker der ingen ting.. - Den skriver bare "Ingen vare" (Ikke godt for dit salg :D)

Få dig en aftale med PBS

Under advanderet søgning skriver du "Momspligige vare" Er alle vare ikke med moms da?

Du udnytter ikke din title rigtigt.

Du har nogen ting i din kildekode som står på engelsk..

Puha kunne blive ved, men det var en start :)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:17

Anders Vajhøj:

Det med cover til iphone, er en rigtig god ide, jeg tænkte lidt på at få en 20 forskellige cover, til en god pris.

Handelbetingelserne vil jeg gå igang med at lave med det samme.

Med hensyn til interne link, skal det være i sitemap? Og hvordan bygger man det så op?

Mange tak for inputtene

jeg kender ikke magento men i min wordpress side er det hver side lige nedenunder hvor man skriver på siden almindelige tekst  

interne links alle ord der siger noget omkring dit emme ord laver du en underside og linker og den side starter med h1 lav en underside om alle de ting alle ikke ved hvad er ipad pen  der er jo flere af samme produkter ingen er lange og grundig mange ved sikkert ikke hvad bruges til og derved lav artikler på siden om alle ord der bare kunne tænkes kunne være nogle der ikke helt ved hvad er 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 11:14

Anders Vajhøj:

--snip

Hej Anders.

Dem angiver du på produktets meta title.

-Det er i Meta information fanen når du opretter produktet.

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 22:08

Så har jeg fået lavet linjer rundt om kategorierne på forsiden.

Det med SEO, kan du give mig et eksempel på hvordan man laver seo til et produkt i magento?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)