Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress blog

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey har bare lige et hurtig spørgsmål :

Er der ekstra ting man kan med wordpress blog som man betaler for frem for den gratis version eller er det præcis det samme lige bortset fra man selvfølige eger sit eget domæne med betalings bloggen ?

:) god dag til jer alle

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 77
Fra  atriumWeb ApS Skrevet kl. 16:30

Wordpress er et gratis CMS.

Men jeg synes det er en fordel at du har domænet på dit eget webhotel i stedet for som et subdomæne.

God dag

Martin

atriumWeb ApS

- Martin

atriumWeb ApS - Webbureau Århus

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:30

ronnie83:

Hey har bare lige et hurtig spørgsmål :

Er der ekstra ting man kan med wordpress blog som man betaler for frem for den gratis version eller er det præcis det samme lige bortset fra man selvfølige eger sit eget domæne med betalings bloggen ?

:) god dag til jer alle

Hvis du har dit eget domæne, så kan jeg ikke se hvorfor du overhovedet skal betale for din blog? med mindre den skal ligge på wp servere, som jeg ikke vil forslå du gør..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:39

Hej Ronnie.

Du kan få et fomæne ned til 9 kr. pr. MD, og 100 kr i oprettelse, så hvis du har i tankerne at bruge din blog lidt mere kommercielt kan det godt anbefales med et domæne. Masser af host's har One-click-install til wordpress, så det er super nemt...

Du kan selvfølgelig få en masse wordpress adds som koster noget, f.eks et webshop modul, diverse templates osv.

Jeg kan ihvertfald anbefale surftown eller meebox til en wordpressblog. Men det er nu kun fordi jeg har haft gode erfaringer med dem. Men der er en million udbydere, så det er bare med at se sig om.

rigtig god dag. 

Simon Wozniak

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 16:46

Søger en udbyder med hjemmeside og blog sammen hvor jeg selv kan lave en del men vil bare ikke starte helt fra bunden hvor jeg selv skode kode hele siden med html,,, så helst et godt sted for begynder men der skal os være plads til at jeg kan udvikle mig det sted jeg vælger med hensyn til selv at ændre siden og div ting .... jeg hælder meget til surftown kan os se det er wordpress der igennem.... mit formål er at have en hjemmeside med affiliate samt en blog hvor jeg skriver om div ting omkring affiliate...   kan i anbefale mig at ligge ud hos surftown ??

Håber i kan hjælpe :)

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:19

Hej Igen,

Jeg kan sagtens anbefale Surftown til en wordpressblog. Det ville fungerer fint. Men generelt set er der ikke rigtig noget kodning i af sætte en wordpressblock op, om man bruger one-click eller ej. Du skal have en mysql database og sætte den sammen med bloggen og bum!, 

Jeg vil også gerne anbefale meebox.net pga. de har et rigtig godt og brugervenligt kontrolpanel, plus deres support er knivskarp og hurtig. Så det ku være noget at overveje også.

mvh. Simon Wozniak Kristensen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)