Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er E-mærket værd?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:17
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:35

Adstofte.com var i kontant til aften, og en medarbejder havde 80-100 profiler, der overbød alle de andre, således at indtjening kommer via de mennesker der betaler for at byde, men vist intet vinder. Det var ihvertfald sådan jeg forstod det.

Men jeg kan nu ikke helt se hvad det har med e-mærket at gøre, det er jo ikke deres jo at fange svindelere, så jeg mener skam ikke de 2 ting hænger sammen.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:41

Boysen:

Adstofte.com var i kontant til aften, og en medarbejder havde 80-100 profiler, der overbød alle de andre, således at indtjening kommer via de mennesker der betaler for at byde, men vist intet vinder. Det var ihvertfald sådan jeg forstod det.

Men jeg kan nu ikke helt se hvad det har med e-mærket at gøre, det er jo ikke deres jo at fange svindelere, så jeg mener skam ikke de 2 ting hænger sammen.

takker, har ikke haft tændt for fjernsynet i aften, men har sendt et lille spørgsmål til E-mærket vedr. denne tråd.

De er også normalt på Amino

forsat god aften til alle

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:57
Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 11:13

Boysen:

De tager det åbenbart alvorligt hos e-mærket! Da de har givet dem 3 dage til at svare.

Så jeg synes nu bestemt det giver mening når slogans som:

- den danske
mærkningsordning for
sikker nethandel

&

Gør nettet til et sikkert sted at handle

Træder frem;)

BH

Lars

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:24

Jo, men du stiller spørgsmål ved det 5 min efter programmet er vist. Dermed stiller du jo spørgsmål tegn ved deres godkendelse og at e-mærket skulle være givet. 

Du kan da ikke forvente at e-mærket selv laver undersøgelser lign. kontant eller hvad? De har jo reageret hurtigt på programmet, og meget andet kan man vel ikke forvente sig.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 11:41

Boysen:
Jo, men du stiller spørgsmål ved det 5 min efter programmet er vist.

Jo, min reaktionstid er skærpet, da jeg ofte har hørt negativ kritik af deres politik eller at det ikke var pengene værd, bl.a. her:http://www.demib.dk/emaerket-kritik-974.html 

Der var intet personligt i det...

BH

Lars

Fra Herlev
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 8
Fra  e-mærket Skrevet kl. 14:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars,

Ja, det er rigtigt, at der har været en del kritik af e-mærket, som din artikel fra feb. 2009 også viser.

Dengang gik kritikken særligt på, at e-mærkede netbutikker ikke kunne tillade bankoverførsler, men det er fortid nu.

I dag kan man godt betale med bankoverførsel på en e-mærket butik.

For lige at runde sagen om Adstofte.com af, så blev butikken frataget e-mærket d. 13. oktober 2011.

e-mærket er ikke et engangsstempel, men et aktivt mærke, der også lytter til forbrugerne.

Derfor reagerer vi hurtigt og tager stilling til en sag, når der rejses kritik af en e-mærket butik.

Efterårshilsner fra

e-mærket

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 19:15

Jamen det glæder mig at I fik taget det alvorligt...og så var jeg altså ikke helt ude i skoven;)

BH

Lars

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)