Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så kom den endelig, den nye iPhone 5

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Rasmussen:

BruunMedia du har slet ingen forudsætninger for at sige at de har forbedret den betydeligt.  Ok den har måske 8mp i stadet for 5mp, Hurra. Skal man alligevel tage gode billeder skal det gøres med et kamera og ikke en telefon.

Desuden har du aldrig stået med den i hånden

Men ønsker dig bestemt god tur til down under :-

& Hvis det eneste du har fået ud af det pressemøde er 8mp kamera istedet for 5mp så har du slet ingen forudsætninger for det modsatte.. :P

Jamen jeg vil gerne have jeg kan tage gode billeder med min mobil når jeg ikke slæber rundt på mit spejlrefleks kamera.

Mange tak :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:29

BruunMedia:

Frank Rasmussen:

BruunMedia du har slet ingen forudsætninger for at sige at de har forbedret den betydeligt.  Ok den har måske 8mp i stadet for 5mp, Hurra. Skal man alligevel tage gode billeder skal det gøres med et kamera og ikke en telefon.

Desuden har du aldrig stået med den i hånden

Men ønsker dig bestemt god tur til down under :-

& Hvis det eneste du har fået ud af det pressemøde er 8mp kamera istedet for 5mp så har du slet ingen forudsætninger for det modsatte.. :P

Jamen jeg vil gerne have jeg kan tage gode billeder med min mobil når jeg ikke slæber rundt på mit spejlrefleks kamera.

Mange tak :)

iPhone 4S har mange flere forbedringer end kameraet. Det bliver spændende at få den i hånden og lege lidt med den. Et eller andet sted, så synes jeg det er latterligt, at de ikke giver mulighed for hukommelseskort og den eneste forklaring må være, at de kan fortsætte med at have flere versioner med forskellige priser. Det er jo vildt hvad man giver for 16GB eller 32GB ekstra plads på denne måde!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:44

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:51

Martin :

Enig med Nicolaj!

Men er da glad for mit domæne http://billig-iphone5-pris.dk - det giver sig godt ud med iPhone 4S affiliate Cool Haha

Mon ikke det domæne kan bruges næste år Stick out tongue

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:56

Jo det også min plan, har 5-6 domæner der inkluderer iPhone 5 så det håber jeg - medmindre de laver et eller andet stunt!

Tilgengæld var jeg hurtig og få fat i iphone4s-priser og iphone4s-pris, så det vidst ikke spildt arbejde alligevel Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som jeg har sagt i andre debatter herinde, så er Apple = Steve Jobs. Altså Jobs evne til at tænke usability på den simple og lette måde. Men pga hans skrækkelige sygdom, så lader det til, at Apples evne til at tænke innovation også er stagneret...

Det virker faktisk mere som om, at Apple er nødtil at lancere en iPhone, fordi markedet forventer dette, og fordi væksten + omsætningen kræver dette. Ik fordi de har et produkt, som er væsenlig bedre end forgængeren, eller fordi det evt var bedre at vente 3-6 måneder med at lancere en ny iPhone. Nej omsætningen skal stige, og eneste måde er produktlanceringer hvert år. Og denne tankegang kan faktisk blive fatal, da de risikere at skuffe rigtig mange forbrugere, som dermed vælger konkurrenternes produkter...

Jeg tror desværre, at man vil opleve at Apple taber mere og mere terræn til konkurrenterne, fordi GENIET i firmaet er syg...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:37

Fashion-Seller:

Som jeg har sagt i andre debatter herinde, så er Apple = Steve Jobs. Altså Jobs evne til at tænke usability på den simple og lette måde. Men pga hans skrækkelige sygdom, så lader det til, at Apples evne til at tænke innovation også er stagneret...

Det virker faktisk mere som om, at Apple er nødtil at lancere en iPhone, fordi markedet forventer dette, og fordi væksten + omsætningen kræver dette. Ik fordi de har et produkt, som er væsenlig bedre end forgængeren, eller fordi det evt var bedre at vente 3-6 måneder med at lancere en ny iPhone. Nej omsætningen skal stige, og eneste måde er produktlanceringer hvert år. Og denne tankegang kan faktisk blive fatal, da de risikere at skuffe rigtig mange forbrugere, som dermed vælger konkurrenternes produkter...

Jeg tror desværre, at man vil opleve at Apple taber mere og mere terræn til konkurrenterne, fordi GENIET i firmaet er syg...

Det kan godt være du har fat i noget rigtigt selv om jeg ikke håber det :)

Meeen, jeg tror som sagt forsat de køre samme strategi, vi så jo det samme med iPhone 3g og 3gs. Nu gør de det så også med iPhone 4 - Så kommer der måske en iPhone 5 tidligere på året 2012 ?
Den eneste grund til vi alle virkelig forventet en iPhone 5 er jo medierne og alle de rygter der er blevet skabt - lidt synd de bliver straffet på den konto. Der var jo intet brok den gang Steve Jobs præsenteret 3gs´eren, og lad os da håbe de kan forsætte den samme stil, selv uden Jobs bag roret.

Men mon ikke Jobs forsat har stor indflydelse ?

/ Brian 

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:08

Ligesom sidste gang, så kommer Apple også med en billigere version af forgængeren, denne gang iPhone 4 med 8GB plads. Samtidig fjerner de 16GB og 32GB versionen af iPhone 4 fra hylderne, hvilket giver en tilpas forskel på prisen mellem forgænger og efterfølger.

Det virkede sidste gang, for der er solgt utrolig mange iPhone 3GS 8GB, selvom iPhone 4 blev lanceret samtidigt. Prisen på iPhone 4 8GB er 3.799,- kr. uden abonnnement hos Apple Store.

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 09:52

Nu har jeg ikke selv en iphone eller set den "nye" men det er et rimelig godt træk fra apples side af, efter min mening. ( Selvfølelig er det godt for dem selv)

Nu de laver en Iphone 4s er jeg sikker på at de lidt mere hardcore apple fans tænker at deres (gamle iphone 4) er lige til skraldespanden. ( Især i amerika)

De er jo virkelig gode til at tjene penge. Ligesom da Iphone 4 kom i hvid! Ca. et halvt år efter udgivelsen af iphone 4 blev lavet.

De kommer til at tjene rigtig mange penge på salg af en Iphone 4s og der går nok ikke så lang tid før den kan fås i en anden farve. Hvertfald så er der mange som nu sikkert venter endnu mere på Iphone 5.

Men det er bare min mening og holdning. 

Mvh. Daniel k. Petersen

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 99
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 10:10

Daniel Kongsted Petersen:
De kommer til at tjene rigtig mange penge på salg af en Iphone 4s og der går nok ikke så lang tid før den kan fås i en anden farve. Hvertfald så er der mange som nu sikkert venter endnu mere på Iphone 5.

iPhone 4S kommer nu både i sort og hvid fra starten denne gang ;-)

Jeg tror dog, at lanceringen af iPhone 4S i stedet for iPhone 5 skuffer mange iPhone-fans, og hvad der måske er endnu værre for Apple... det vil få mange tvivlere til at vælge andre gode smartphones fra Apples' konkurrenter, som fx de anmelderroste Nokia N9 eller Sony Ericsson Xperia Ray.

Den store forskel på situationen ved lanceringen af iPhone 4 og nu ved lanceringen af iPhone 4S er nemlig i mine øjne, at der denne gang er MANGE gode alternativer til iPhone. Så måske har Apple forregnet sig denne gang? ;-)

Mvh. Jonas

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)