Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brænder du for at iværksætte?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hejsa alle!!

Tråden henvender sig til folk som ønsker at få en udfordring og som særligt ønsker at det hele helst skulle være startet igår.

Det er bestemt en fordel at være bosiddende på Sjælland og helst i kbh området.

Sagen er at min partner og jeg har startet et projekt som vi begge ikke har tid til at gå videre med. Det er ikke fordi vi ikke tror på ideen, men mere fordi vi ikke var så super til at arbejde sammen som vi er til at være venner.

Og venskabet kommer altså før projektet og en evt succes.

Vi har haft projektet med på roskildefestival og folk nærer super sympati for ideen.

Har du mod på og tid til at forsætte, der hvor vi slap?

Nu til projektet:

Vi har bygget en flippet hippie campingvogn i de vildeste farver. den er fra slut 60érne og total beatles. den er mobil og har været brugt til juiceproduktion/salg på roskildefestival.

Vi har pt. en ide som man kan køre med over vinteren. en ide som er meget simpel og nem (meget stor avance) og total relevant for årstiden, nu hvor vejret ikke byder på kolde friskpresset juice :-)

Du skal ikke have noget kapital af betydning dvs. vi kan finde på en god deal som en opstart.

Der er pt ingen ting der er fast eller besluttet så tænk frit og forstil dig selv i en kontekst med en mobilmad/drikke vogn, som er så hyggelig at det ville få god karma til at virke dårligt :-)

Send mig en pb hvis du har interesse.

Der er pt. folk der er interesseret i at kigge på projektet med henblik på overtagelse, så tøv ikke for meget.

Mvh Omar 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 20:03

Jeg kan se at jeg har modtaget en privat besked. men min beskedboks laver total bøvl. Så hvis jeg ikke svarer på besked så er det fordi der er kaos på teknikken :-( 

Ohhh my god!! Indlægget drukner bare i alle andre nye og besvare tråde. Er du vimmer der skal være bål på, før en tråd får sin ret :-(

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 00:19

Hej

Hvor er det bare god læsning, at i trods problemer er villige til at sende bolden vidre, respekt for det.

Det er jo en drømme start for den rette, der ønsker et færdigpakket koncept og oven i købet på lempelige vilkår, det findes næppe meget bedre - lige bortset fra at få et job som lønslave - det er jo også en færdig løsning - jeg ser for mig at denne vogn - køres rundt til festivaller, koncerter, sportsbegivenheder, kulturelle arregementer og lidt større receptioner / indvidelser.

Håber i finder den rette kandidat ti jeres projekt.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 09:57

Tusind tak for de fine ord :-)

Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:00

Er der et sted hvor man kan se billeder af dem ? 

Mvh Daniel

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:13

Jeg kan sende dig et sprend link med en zip mappe med en masse billeder i hvis du sender mig din email.

Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:09

Må du gerne. 

daniellaursen1990@gmail.com

Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 174
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 21:25

send den også lige til mig på kontakt@nkmedia.dk

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 09:32

Så bliver billederne sendt af sted inden for 5 min :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)